NOD eind januari (15-31 januari)

Even een vraagje want zit er toch een beetje mee. 
Ik heb sinds gisteren in de avond een opgezette buik, mijn buik is dan ook hard. Uit nieuwsgierigheid gegoogled en ik zag dat het wel vaker voorkomt en dit is wel het geval alleen dan vanaf week 6 en het komt dan door je darmen. 26 januari is mijn NOD, is het nu ook al mogelijk om een opgezette/harde buik te hebben? Het is voornamelijk ‘s avonds. Hebben meer mensen hier last van? 
 
 
@beautygirl de 26e, ik heb gewoon te weinig geduld en wil zo graag. En dan lees ik hier verschillende dames die symptomen hebben ver voor hun nod, maakt me onzeker. Wanneer is jouw nod? Hopelijk heb je snel zekerheid en goed nieuws.
 
@irisxo ik heb geen idee? mijn nod is ook de 26e maar geen opgezette buik en bij mijn vorige zwangerschap ook niet gehad tot later als de darmen echt plaats moeten maken voor de baby zeg maar. Maar elk lijf is anders dus wie weet werkrn de hormonen op je buik! Wanneer ga je testen ?
 
@waitingfornrtwo heb er ook een beetje zeurende buikpijn bij onderin mijn buik en vind het apart dat het nu de 2e avond is dat ik het heb. Ik weet het ook niet zo goed, lees wel dat het kan maar dan zijn ze al wat verder in hun zwangerschap. Ik wil proberen te wachten tot 27e maar misschien dat ik ook wel de 26e al ga testen. Wel leuk en spannend dat we op dezelfde dag onze NOD hebben. Wanneer wil jij gaan testen? 
 
 
@irisxo ik ga ook proberen pas de 27e maar vrees dat ik de 26e niet meer kan wachten. We gaan een midweek weg met de ouders en zus en gezin van mijn man dus een test in mijn toilettas gedaan? we komen vrijdagavond pas terug dus dan kan ik het de 26e wel stiekem doen.
de zeurende buikpijn die je omschrijft kan toch prima van innestelingsactiviteit zijn ? Zou tof zijn ? hoeveelste ronde is dit voor jou?
 
@waitingfornrtwo hopelijk kun je wachten tot de 27e maar kan goed begrijpen dat je de 26e al gaat testen, kans is groot dat ik ook niet kan wachten tot de 27e. Wel fijn dat je midweek weggaat, je hebt dan wel mooi afleiding, wel spannend dat je het dan stiekem moet doen. Hopelijk kan je het dan stil houden! 
Ja dat zal inderdaad kunnen, dat zou inderdaad tof zijn ik hoop het! Wij zitten nu in ronde 2 en jullie? 
 
Vandaag ben ik 4 dagen overtijd. Kon toch niet wachten tot morgen. Vanochtend getest maar negatief.. en nog steeds niet ongesteld. Zondag maar weer testen.. 
 
zo vreemd want weet zeker dat vorige week de innestelingsbloeding heb gehad. 
Kan het zo zijm dat de hcg nog niet hoog genoeg is? 
Heb namelijk niet er gevoel dat ik ongesteld moet worden omdat kn namelijk veel kwaaltjes heb. 
 
@nurse-k ik heb nog niet zo heel veel ervaring maar zover ik weet moet het na je NOD sowieso mogelijk zijn om het HCG hormoon te testen door middel van een zwangerschapstest. Als je zondag weer test en het is weer negatief dan maandag misschien contact opnemen met je huisarts en het verhaal voorleggen? 
Heel veel succes, lijkt me erg verwarrend allemaal ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. 
 
@irisxo officieel ronde vier maar dit is de eerste ronde waarin ik het bijhoud in een app en we bewust geklust hebben rondom de eisprong.
ik ben al een uur wakker met een licht misselijk gevoel...
@nurse-k wat shit en verwarrend zeg. Welke test gebruik je? Ik heb wel meer verhalen gelezen van dames die pas na een week overtijd positief testen dus misschien zoiets? 
 
Terug
Bovenaan