NOD eind januari (15-31 januari)

Goedemorgen!
het blijft spannend bij iedereen he! Welke dames testen vandaag? Ik wacht nog een week maar leef met iedereen mee die dit weekend aan de beurt zijn!
@waitinfornrtwo ik vind symptomen voor nod erg lastig omdat veel van mijn vriendinnen dat absoluut niet hadden! Ik probeer dus echt zo te denken dat dat niet perse negatief hoeft te zijn! Maar wellicht omdat je al eerder zwanger bent geweest weet jij dat veel beter dan ik! 
Mijn zus had ook totaal geen symptomen en omdat we eeneiige tweeling zijn kijk ik alles af. Ik weet dat het totaal verschillend kan zijn maar toch haha. 
Ik slik nu ook mama vitamine pillen van davitamon. Ik eet geen vlees en geen vis dus ben wel eens bang dat mijn lichaam vitaminen mist om goed zwanger te kunnen worden. Allemaal zorgen!
 
liefs, Anne (het lukt me niet om mijn gebruikersnaam te veranderen via de app, weet iemand of dat wel kan en waar?)
 
@ Irisxo
Je klachten zijn echt identiek aan die van mij. Ik heb mijn NOD 23-01 en heb dus rond 9-01 mijn eisprong gehad. 
Vanaf donderdag 11-01 heb ik enorme last van opgezette buik, zo erg dat ik als ik thuis ben het liefste een makkelijke broek aan doe. Ik heb weinig gegeten die dagen, en kon ook weinig geuren hebben. Dat ging in dat weekend weg, maar de gehele week tot op heden heb ik vanaf 2de helft vd middag een opgezette buik, echt heeeeeel vervelend! Verder ben ik springlevend en heb ik nergens last van maar die ontplofte onderbuik is eht heel irritant!
 
Gebruiker10049458 ja je hebt ook gelijk hoor! Die symptomen komen natuurlijk ook als de hormonen gaan toenemen. Moet me niet zo druk maken. Welkom op het wachtbankje ;-) Wanneer ga je testen?
 
@lietjeee fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik hoop dan toch dat dat een teken is dat het goed zit. Ik heb ook voornamelijk eind van de dag een opgezette buik en ik eet ook niet meer dan anders. Heb dan ook een zeurende pijn in mijn onderbuik en me buik is dan erg hard. Ben erg benieuwd of me lichaam houdt me voor de gek dat kan natuurlijk ook. 
@waitingfornrtwo wel vervelend dat je misselijk bent maar ik hoop wel voor je dat het een positief teken. 
@gebruiker58 ik heb ook even moeten zoeken maar je kunt het wel veranderen via de site bij jnstellingen. Ik hoop trouwens ook dat je niet perse verschijnselen hoeft te hebben voor je NOD omdat ik ook geen verschijnselen heb op een opgezette buik na. 
 
 
Ik weet nog niet wanneer km ga testen. Ik ben erg regelmatig dus dan de 26e maar het kan ook zo zijn dat ik denk ik wacht nog 1 of 2 dagen, dat kan ik zomaar denken. Vorige maand heb ik wel op de nod dag getest zodat ik niet langer in spanning zat. Dat is mij dan ook wel de moeite waard. Heb op dit moment nog geen symptomen of iets behalve dus een zeurende baarmoeder maar dat herken ik omdat ik dat vaker heb, wat dat is weet ik verder niet maar het is geen symptoom. Ik ga dus lekker van dit weekend genieten! :)
liefs, Anne
 
Ja het is heel verwarrend dit.. dacht echt dat tie wel positief zou zijn. Namelijk omdat ik een innestelingsbloeding heb gehad en nu ook nog steeds niet ongesteld ben. 
Ik heb inderdaad ook gelezen dat sommige ook pas na een week overtijd positief testen omdat dan pas genoeg hcg in je lichaam zit. 
Hopelijk morgen een positieve test! 
 
Terug
Bovenaan