NOD eind januari (15-31 januari)

@waitingfornrtwo mijn NOD is 24 januari! Ik voel me zo slecht dat het heel snel mag zijn. Misschien doe ik maandag ochtend wel een test?! 
Komt voor jou nu ook dichtbij. Benieuwd en hopelijk ben je zwanger! En heb je snel ook wat symptomen.
 
 
@Waitingfornrtwo Dankje ik vind het wel heeel spannend hoor haha! Wow dat klinkt inderdaad heftig zeg, zo zielig voor je zoontje! Wij hadden ook een best heftige start met reflux en mijn hormonen die helemaal op hol sloegen, maar ik ben zelf enig kind en vind dat helemaaal niet leuk. Ik heb in mijn hoofd gehaald dat hoe minder er tussen zit hoe meer ze met elkaar op kunnen schieten haha! Zegt helemaal niks natuurlijk maar het zit nu eenmaal in mn kop. 
Meiden ik wil jullie allemaal nog een advies meegeven.. Ga NIET testen voor je NOD!! Want dat heb ik dus nu (weer!) gedaan en kan mezelf wel voor m'n kop slaan! Met 60% kans dat de innesteling niet slaagt en al een streepje gezien te hebben ga ik dalijk denken dat ik een miskraam heb gehad als ik ongesteld word.. Terwijl dat niet zo is. HOU VOL allemaal!
 
Ik gebruik trouwens de 2v5 testen van kruidvat. Dacht dat die wel goed waren! 
 
Heb voor als ik een positieve test heb, ook nog een digitale van clear blue liggen. 
 
@Beautygirl Nee echt niet doen meid! Je hebt alleen jezelf ermee.. Ik ga ook niet meer testen tot mijn NOD donderdag. Ik heb nog steeds dezelfde kwaaltjes dus zolang die er zijn ben ik wel positief. Ik heb gewoon een week te vroeg getest.. 
 
@Nurse-K Kruidvat testen zijn helemaal prima!
 
@mamad bedankt voor je advies. Geeft me wel weer aanleiding om nog niet te gaan testen ook al heb ik een test van vier dagen voor NOD liggen. Brr blijft spannend! Ik heb nog steeds een beetje het gevoel dat ik licht misselijk ben, alsof je super vol zit zeg maar. Verder geen symptomen. 
@beautygirl nog even volhouden, bijna bijna nod! Dat je eten niet smaakt en je er misselijk van wordt klintk wel heel erg herkenbaar van mijn vorige zwangerschap! Moet goedkomen die test :)
 
Fingerscrossed dat mijn cappuccino lekker is! En dat ik vandaag niet hoef over te geven of enorm misselijk wordt. Ik overleef het wel, vandaag wat rustiger aan doen.
 
Terug
Bovenaan