NOD eind januari (15-31 januari)

Lieve meiden,
Wat lief hoe jullie allemaal meelezen. 
Vanochtend weer een test gedaan en weer negatief..! Snap er er niets van.. Ga dinsdag weer testen. Ben dan een week overtijd. Als hij dan niet positief is, ga ik een afspraak maken bij de dokter. Werd er vanochtend erg emotioneel van.. van waarom wordt ik niet ongesteld of waarom staat er niet gewoon een streepje. ? Hopen dat ik snel iets weet..
 
 @Waitingfornrtwo Goedzo! Hou vol hoor! Ik ben alweer aan het bedenken of ik niet toch dinsdag een test zal doen ipv donderdag.. ik heb namelijk een beetje onregelmatige cyclus. Had vorige maand een cyclus van 31 dagen met eisprong op dag 17, deze maand had ik mijn eisprong op dag 15. Dan verschuift je NOD ook 2 dagen naar voren toch? Blijf mezelf gek maken hier..
@Nurse-K Wat super frustrerend meid.. Kan me voorstellen dat je er emotioneel van werd.. Je kan dan maar beter ongesteld worden, dan kan je weer vooruit kijken. :( Heb je verschillende testen geprobeerd?
 
@mamad ja ik zou wel denken dat je nod dan ook eerder is.. misschien dinsdag kijken hoe je je voelt en toch proberen te rekken tot donderdag ? Hoe voel je je?
 
@nurse-k wat super lastig meid. Ik snap dat het je emotiobeel maakt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
 
@beautygirl hoe voel jij je? Smaakte de cappuccino?
ik heb sinds gisteren dat ik me voel alsof ik vol zit, niet echt misselijk maar wel in mijn keel zeg maar. Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel ? wel al zes keer mijn assortiment testen bekeken en de gebruiksaanwijzing gelezen ? soort tijdsverdeling...
 
liefs 
 
@mamad nee ik heb alleen de testen 2v5 gebruikt van kruidvat. Heb nog wel de early liggen van kruidvat ook. 
 
Heb liever dat ik gewoon ongesteld nu word, of dat er iets van een streepje te zien is. 
 
Jeetje wat vervelend die onzekerheid @nurse-K! Inderdaad een afspraak maken bij de dokter dan zou ik zeggen!
Ik heb echt een rare dag! Vannacht heb ik super bizar gedroomd, weet niet helemaal precies meer wat maar weet wel dat het vrij bizar was want dat dacht ik nog! Verder heb ik vannacht en vanmorgen wat lichte menstruatieachtige pijn gehad wat in de loop van de dag minder is geworden (maar werd er wel licht wakker van vannacht) maar het meest rare is dat toen ik net uit de douche stapte in de spiegel zag dat er rond 1 tepel een wat donkere rand zit. Iemand ervaring? Het is maar aan een kant dat is het rare!
verder ben ik alleen maar op de bank een serie aan het kijken vandaag dus lekker rustig aan! Toch voel ik me echt heel raar, wellicht omdat het ‘zwanger worden’ toch teveel in mijn hoofd is gaan zitten terwijl ik zo mijn best doe dat niet toe te laten! 
Wou even mijn verhaal kwijt! Hoop dat het goed gaat met de rest!
liefs, Anne
 
@waitingfornrtwo ja de cappucino smaakte heerlijk! Heb even decafe cups uit de supermarkt meegenomen. Is beter voor het kindje straks mocht ik zwanger zijn. Ik heb ook niet een enorm honger gevoel! Al heb ik de supermarkt leeg getrokken met slagroom, koekje en chips waar ik zin in had. Niks geopend kocht! 
Ikvoel me nog hetzelfde als gisteren! Af en toe misselijk en ik kan sommige geuren heel slecht verdragen lijkt het.
ik snap hoe je je voelt! Daar begon het bij mij ook mee. Ben benieuwd voor komende week voor iedereen.
Dat we maar zwanger mogen zijn
 
@Waitingfornrtwo Ik ga ook dinsdagochtend testen heb ik besloten. Vrijdagmiddag voor het laatst getest (vind ik al best knap van mezelf). Ben alleen zo bang geen streepje meer te zien. Heb nog steeds een beetje buikpijn en gevoelige borsten, maar wel minder dan eerst. Die gevoelige borsten heb ik dus nooit! Voelt alsof ik stuwing heb soms. En ik heb een paar keer in mijn bed soort van harde buiken gehad. Echt bizar haha. ? Welk assortiment heb je bekeken? Je testassortiment? Dat volle gevoel herken ik ook wel!
@Anne-BB Herken echt zo wat je typt! Hier ook bizarre dromen en een raar gevoel. 
@Beautygirl Ik hoop het ook meid! Klinkt in ieder geval erg zwanger.
 
Stiekem ben ik soms zo bang als de test negatief is! Ondanks alle symptomen, het lijkt allemaal wel. Maar het duurt gewoon zo lang, waardoor ik geen negatieve test wil. 
 
Een positieve test en deze symptomen dan heb ik rust in mijn hoofd. Merk dat ik sinds de innestelling pijn van maandag en de andere symptomen er meer mee bezig ben. 
Hebben jullie dit soms ook? 
 
Terug
Bovenaan