NOD eind januari (15-31 januari)

@x_Marina jeetje dat lijkt me echt lastig zo'n lange cyclus. Heb je zelf t gevoel dat je ongesteld gaat worden? Of heb je meer zwangerschapssymptomen? Als je eind van deze week nog niet ongesteld bent zou ik nog wel een keer testen. 
 
@x-marina Ik ken dat zo'n lange cyclus. Echt vervelend he, vooral dat je niet weet waar je aan toe bent! Ik had dus soms een cyclus van 60 dagen!!!! Daarom na iets langer dan een jaar proberen, met veel minder kansen om zwanger te raken, nu aan de clomid. Maar voor jou moet je cyclus misschien nog een beetje op gang komen? 
@waitingfornr2 Ik ga niet meer vroeger dan NOD testen, dan maak ik mezelf helemaal gek ;) Voor degene die wel eerder gaan testen, ik ben benieuwd! Hopelijk positieve testen!
@M H Maak je vooral niet te druk, als je test positief is gewoon niet meer roken dan komt het vast helemaal goed!
 
Zaterdag a zondag is mijn NOD  . Heb sinds gisteren heel veel afscheiding
Iemand enig idee wat dat kan zijn tis niet klonterig
Maar kan ook niet zeggen wat het nou wel is
Alleen wel dat heel mijn ondergoed nat is 
 
Ja echt super irritant zo’n lange cyclus Laindey. Heb nog helemaal geen ongesteldheid symptomen maar wel lichte “spierpijn” rondom m’n navel en bovenkant borsten al ruim een week en heel duizelig maar geen idee wat ik daarvan moet denken. 
Mini M na hoe lang ben jij naar de huisarts gegaan met je lange cyclus? En had jij nog andere klachten?
 
Wat spannend allemaal. Leuk om te lezen van iedereen. 
Hier nog steeds erg misselijk en afwachtende...benieuwd of 't met elkaar te maken heeft... 
 
@ Laindey, ik haak bij je aan ook mijn NOD is 23-01 ? samen wachten tot hetzelfde moment.
en tjeeee wat duurt dat wachten tot lang ik voel met jullie allemaal mee haha ongelofelijk!
Wat voor mij het resultaat ook is wel of niet gelukt, ik word knetter gek van mijn mega opgeblazen buik op de tweede helft vd dag inmiddels nu al vanaf vorige week donderdag, elke middag als ik thuis kom is het eerste wat ik doe Mn strakke broek uit ? echt een opgezette buik , niet prettig ☹️ dus please laat het ophouden wel of niet zwanger 
 
Hee allemaal 
 
Geen idee of ik morgen ga testen. Waarschijnlijk wel omdat ik nieuwsgierigheid niet kan bedwingen. De eerste test samen met mn partner gedaan maar vind het ook wel leuk om hem te verrassen. Weet alleen niet of ik de hele dag mn gedachten erbij kan houden op mn werk dan haha maar dat heb je natuurlijk elke keer naar het testen. 
Ook kijk ik vaak op YouTube pregnancy annoucement filmpjes om ideeën op te doen en heb ik een hele lijst op pinterest staan haha. Lijkt me zoo leuk om te vertellen  
 
Ik houd jullie op de hoogte.
 
Wat spannend allemaal! Ik heb ook een zwangerschapstest die al 4 dagen eerder werkt. Ik hoop dat ik het vol kan houden om te wachten tot de 26e want de vorige ronde kon ik niet wachten en toen had ik een negatieve test en werd ik de dag erna ongesteld. Zonde van de test maar ik ben gewoon erg nieuwsgierig.
Ik heb nog niet echt verschijnselen. Wel heb ik gisteren en eergisteren spierpijn gehad boven aan mijn borsten maar dat is nu weer weg. Heb dit nooit eerder gehad. Ook heb ik wat steken onder in mijn buik zo af en toe maar ik vraag mij af of het mijn darmen zijn. 
@M H - erg spannend allemaal ik ben erg benieuwd en zal voor je duimen!
 
Terug
Bovenaan