NOD eind januari (15-31 januari)

Getest en helaas helemaal niets te zien op de test. nu dan?
maar wachten tot dag 30 en nog wat dagen..
@Kimbly, spannend zeg dat wel, al getest?
 
@waitingfornrrwo
Ik ben nu 6 dagen over tijd en nog steeds zijn de testen negatief. Ik heb nog steeds buikpijn en tegenwoordig na het avond eten ben ik misselijk. Vanochtend voor het laatst getest. Wederom negatief
 
Ik zal de huisarts even bellen.
 
Zojuist de huisarts gebeld en verteld dat ik nu 6 dagen over tijd ben en de testen negatief. 
Ze gaf aan dat het bij een aantal vrouwen pas na 14 dagen over tijd meetbaar is in urine. Ik moet over een week nogmaals testen. Mocht deze negatief zijn en mijn menstruatie is er nog niet.. Dan gaan ze via het bloed testen.
 
Pff nu weet ik nog niet waar ik aan toe ben. 
 
Vervelend dat wachten.. Hopelijk is het het allemaal waard!
Ik ga morgen testen, al voel ik mij niet zwanger, maar dan ben ik ongeveer 6 dagen overtijd.. voel overigens ook geen ongesteldheid aankomen. Om me heen raakt iedereen zwanger, vorige week al 4 bekendmakingen van vriendinnen ?
 
Nou gisteravond klinke steken aan de linkerkant onderin Mn buik. Vanmorgen early test van de action gedaan. Helemaal wit :( en later in de auto flinke kramp in Mn buik dus dacht al ja hoor ongesteld maar nog steeds geen bloed!
heb de hoop klein beetje opgegeven maar ergens blijft het toch he zolang er geen bloed is! 
Jeetje allebei al behoorlijk wat dagen over tijd, hopen dat de HCG waardes snel stijgen en jullie positieve testen hebben!
 
@mainecoon pff ze laten je mooi in spanning zitten. Ik hoop dat je eerder een positieve test hebt! Succes met wachten.
 
@Klojo succes morgen. Ik test mee!
 
@Kimbly wanneer is je nod? En idd geen menstruatie zorgt toch voor blijven de hoop he!
 
Hoe veel ben jij al overtijd waitingfornr2? En jij Kimbly?
Ik hoop echt allemaal goed nieuws.
Wat zijn jullie symptomen tot nu toe?
 
Terug
Bovenaan