NOD eind januari (15-31 januari)

@Moowtje ooh dan kan je alweer gaan aftellen naar de klusdagen! Vooruitkijken :) Haha ja idd lang leve de action.
@Klojo @Beautygirl en @Anonieemm wat spannend! We zitten met zijn vieren in hetzelfde schuitje geloof ik... Hier ook nog geen menstruatie en ik wil morgen of woensdag weer een test gaan doen om te kijken of ik het streepje goed had gezien. Hebben jullie last van symptomen? Ik voelde me vanmorgen licht misselijk maar ik heb soms ook het idee dat ik dat denk omdat ik hoop dat ik zwanger ben.
 
Symptomen zijn, pijnlijkere borsten en soms een ongesteldheidskramp.
Vannacht in bed wel wat maagzuur steeds, maar ik denk daarbij hetzelfde als  waitingfornr2
 
Ik zit op dag 33, gemiddelde NOD van 30.. cyclus van 34 is mijn langste dus ik ben benieuwd of het morgen alsnog komt
 
Morgen testen, dag 28 nu. Ik heb zaterdag iets bloed gezien, duurde maar een uurtje ofzo, ik denk dat het nog kan. Ik ben al twee keer eerder zwanger geraakt, altijd gelijk raak bij serieuze poging. Eerste is al twee. In november voor de tweede ging het helaas mis na 8 weken
 
Spannend he meiden!!
mijn cyclus schommelt tussen de 26 en de 28 dagen. NOD tussen 30-1 en 1-2. Twijfel om morgen te testen...
Vorige week bij de gynacoloog geweest, gelijk inwendig onderzoek gehad en baarmoeder en eierstokken waren goed en hij kon zien dat er waarschijnlijk wel eisprong geweest was! Dus dat is wel positief :) mocht ik ongesteld worden moet ik op dag 10 terug komen om met contrast vloeistof de eileiders te bekijken en gelijk weer naar de eitjes te kijken. Hoop natuurlijk dat het niet nodig is :)
 
afgelopen zaterdag half uurtje flinke steken rechtsonderin gehad dus duimen dat het een innesteling was?!
 
Terug
Bovenaan