NOD eind januari (15-31 januari)

Wat balen Anna-BB had ook goede hoop voor jou.

Hier nog steeds erg veel misselijkheid en erruuug ongesteld (wel andere textuur dan normaal, zal ook wel wat betekenen ofzo) Hopelijk snel alles over en door voor de volgende ronde. 

@Waitingfornrtwo wat ontzettend spannend zo'n licht streepje. Ben benieuwd! Wanneer wil je weer gaan testen? 
 
Wat spannend waitingfornrtwo. Ik duim voor je, blijft wel erg spannend zo! Ik hoop voor je dat het lichte streepje positief bericht is!
 
Zo lief dat jullie allemaal zo meeleven! Ik ga denk ik dinsdag of woensdag nogmaals testen.
@moowtje rustig aan dan ! Wanneer verwacht je nu weer een eisprong ?
 
Ah thanks allemaal! Ik ben alweer gefocused op de nieuwe maand en  dat is een drukke aangezien ik de helft daarvan niet in Nederland zit. De ovulatie testen gaan mee :)
ik blijf de forum nog even volgen want blijf echt super voor je duimen waitingfornrtwo! Een licht streepje is goed nieuws toch? Mss heb je langzaam opbouwende hcg en komt het aankomende week beter uit de test. Anders even via huisarts bloed laten prikken?
 
heel veel succes met wachten de aankomende dagen!
xx Anne
 
Oehhhh wat spannend Waitingfornrtwo
Als het allemaal klopt ik mijn eisprong rond de 11e weer. Maar vind het lastig rekenen i.v.m. 2/3 dagen voor NOD al wat oud bloed etc. 
Dus ga gewoon bijtijds weer ovulatietesten gebruiken(lang leve de action).
 
Wie draait er nog mee deze ronde??
Ik heb wederom geen druppel gezien vandaag. Wel soms een kramp waarvan ik dacht zeker te weten dat het mijn menstruatie was..
Morgen weer een dag, steeds spannender! Heb nog steeds niet getest (zo lang heb ik nog nooit gewacht).
 
Terug
Bovenaan