NOD eind januari (15-31 januari)

@Klojo ik had vrijdag mijn NOD dus nu 4 dagen overtijd. Ik heb wel het idee dat ik sterker alle geuren begin te ruiken en heb het idee dat mn borsten gegroeid zijn. Vandaag knallende koppijn maar dat kan ook komen doordat ik er te veel over nadenk..
Spannend @Kimbly ik hoop op goed nieuws!
 
Meiden!! Ik pakte de test van gisteren er nog een keer bij en stond toch echt een streep op! Geen knal streep maar ook geen tuurstreep!!
nu had ik het gisteravond nog even gezellig met Mn vriend en op de een of andere manier voelde het anders. Het was veel gevoeliger en daarna voelde het een soort van beurs onderin Mn buik terwijl het er toch niet extreem hard aan toe ging (Haha sorry hoor zo op de vroege ochtend). Ben aardig door het dollen heen en kan het aan niemand vertellen! Ga morgenochtend samen met Mn vriend testen dus nu naar duimen dat we weer een streep krijgen!
 
Hee meiden,
Hoi klojo en kimbly en anne-BB.
Zie weer dezelfde namen voorbij komen als in november/december.
Spannende ochtend voor jou klojo. Hoop dat je voorgevoels niet juist zijn!
Ik val buiten de 31 januari, nl aanstaande zaterdag. Ik had net na de innesteling goede voortekens. Mn borsten zwollen op en voelde branderig aan, vreemde smaak maar die verdwenen na een paar dagen volledig. Dus ik heb de hoop maar opgegeven.
Voor jullie duim ik! Zou toch mooi zijn in de 1e maand van 2018!
Dat was het motto toch?
Groetjes,
Susanne
 
Klopt Jlh, dit is ronde 9/10 voor ons dus. Ik vind het ontzettend spannend en ben dan ook voor de wekker wakker geworden ?. Mijn vriend is al werken, ik ben vandaag vrij dus komt goed uit. Wat de uitslag ook is, ik zal even van mijn druppel vallen denk ik ?.
Ik wacht nog even tot ik het niet meer kan ophouden, haha. Zou inderdaad mooi begin zijn van 2018. Nu 9 dagen overtijd als ik van mijn kortste cyclus uitga en 1 dag overtijd van mijn langste cyclus. Gemiddeld werd ik rond dag 30 ongesteld en het is vandaag dag 35.... hoop dat dit een goed teken is!
 
Getest, en de teststreep is zelfs dikker dan de controlestreep. Jeetje, had dit niet verwacht.. na 8 rondes waarom de 9e keer wel zou lukken, dus toch.... houd dus moed allemaal!! 
 
Terug
Bovenaan