NOD eind januari (15-31 januari)

Hallo, 
@M H wat balen dat het niet gelukt is. Positief blijven en hopen dat het de volgende ronde wel lukt. 
Ik heb zelf ook nog niet echt symptomen. Niet echt iets waarvan ik denk oh dat kan wel een betekenen dat ik zwanger ben. Ik lees ook wel veel dat de eerste symptomen pas naar 4 weken begint en het is nu nog maar paar dagen later sinds mijn eisprong dus het kan natuurlijk nog wel komen. 
Ik hoop dat ik kan wachten tot de 27e voordat ik ga testen en niet al eerder ga testen, ben wel erg nieuwsgierig. 
 
@M H jammer :( nieuwe ronde nieuwe kansen!
@X Marina spannend vandaag dus! Knap als je zoveel geduld kan opbrengen tot volgende week
 
Ik had dus gister mijn NOD, vandaag getest en negatief helaas. Echter ook nog niet ongesteld dus er rest me nog een minibeetje hoop. Anders op naar ronde 7. Pff soms lijkt het alsof het nooit zal lukken. Schijnt dat 70% binnen een halfjaar zwanger is.. behoor ik tot de minderheid :( Zou het liefst nu al naar de dokter gaan om te kijken of alles wel goed zit. Zo, even de teleurstelling eruit..
 
@Perachgan, balen zeg dat je negatief hebt getest en vooral ook dat er toch weer die onzekerheid blijft omdat je ook nog niet ongesteld bent. Eigenlijk zou zo'n test gewoon twee kanten op moeten werken, of zwanger aangeven of door het doen van de test moet de ongesteldheid gelijk beginnen als je niet zwanger bent :D 
 
Ik vind zelf die onzekerheid en het kleine beetje hoop wat je blijft houden erg lastig vandaar dat ik het testen zo lang mogelijk probeer uit te stellen. Wat als ik negatief test na 45 dagen en nog steeds niet ongesteld ben.... 
 
@ Marina, aiiiii heel erg jammer, maar goede moed voor de volgende ronde!!!
Langzaam tikken de dagen verder ,... wie is er al eerste aan de beurt om NOD te hebben? Ik zelf 23-01!
 
Spannend Marina, wanneer wil je gaan testen?
Mijn NOD is pas 26 januari. Ik hoop dat ik kan wachten met testen tot 27 januari, heb wel een test die al 4 dagen eerder een uitslag geeft, ben benieuwd hoelang ik het wachten volhou. 
 
 
@ Marina oké sorry niet goed opgelet ! Nog geen tekenen van aanstaande menstruatie voor je gevoel? Ik duim voor je en snap heel goed dat je niet durft. Ik ga zelf ook niet testen als mijn NOD is, wacht liever totdat ik overtijd ben zodat er in ieder geval echt een aanleiding is tot testen :)
 
 
 
Terug
Bovenaan