NOD eind januari (15-31 januari)

Dag dames! Ik ben nieuw hier! 28 jaar en bezig voor de eerste, nu in ronde 6. Wat een herkenbare verhalen en gevoelens allemaal. Spannend hè die laatste dagen voor de NOD.. elke keer prent ik mezelf in dat ik niet teveel hoop moet hebben, maar toch elke keer zo teleurgesteld. Ik had vandaag mijn NOD gehad en niks gekomen, dus toch weer hoopvol. Echter ook wel eens een iets langere cyclus dus zegt ook nog niks.
@M H ik zal voor je duimen vandaag!! Benieuwd of je al gaat testen...
 
Spannend M H en Perachgan, houd ons op de hoogte van jullie testen! 
 
Ik kreeg vanmorgen een melding op mijn telefoon dat vandaag mijn NOD is uitgaande van mijn eerste cyclus van 38 dagen na het stoppen met de pil. Probeer mezelf nog een weekje in te houden met testen mede omdat ik naast de "spierpijn" aan de bovenkant van mijn borsten en duizeligheid helemaal geen "klachten" heb. Rondom mijn ongesteldheid heb ik ook nooit klachten dus daar kan ik ook niks mee vergelijken. Wel droom ik opeens sinds een paar dagen mega mega veel 's nachts over van alles en nog wat, wordt er gewoon moe wakker van omdat het zo intens en onsamenhangend is. Ik droom niet zwangerschap gerelateerd, maar komt wellicht wel omdat ik er onbewust veel mee bezig ben dat mijn hoofd het 's nachts nog flink druk heeft met andere indrukken verwerken middels dromen.. geen idee :D 
 
@x-Marina Ik droom de laatste paar dagen ook zo raar en ik onthou het ook allemaal als ik wakker wordt, dat heb ik echt normaal nooit. 
Mn vriend zegt ookal 2 dagen dat ie zeker weet dat ik zwanger ben. Hij zegt dat ik heel erg stemmingswisselingen heb en omdat ik ook super moe ben al 3 dagen. Dus ben heel erg benieuwd. Nog een week wachten. 
 
Vanochtend om 5.15 uur niet kunnen wachten met testen, helaas was hij negatief. Beter had ik het niet gedaan want kreeg om 10 uur erge rugpijn en helaas ongesteld geworden dus op na de derde ronde.
Gelukkig zit er ook een klein pluspuntje aan omdat ik natuurlijk een "wild" weekend heb gehad. Ik duim natuurlijk mee voor al jullie NOD en testen. 
 
Veel liefs 
 
@M H wat vervelend zeg :( Balen maar positief blijven en door naar de volgende rond!
Nu weer afwachten tot de volgende eisprong!
Hier geen enkel symptoom na twee dagen van wat krampen in mijn onderbuik (innesteling???). Nu proberen geduldig te wachten op mijn NOD de 26e...
 
@x-Marina Ja heb daar wel eens over gelezen dat je heel erg gaat dromen als je zwanger bent. Maar geen idee of het ook echt is natuurlijk.
@M H Oh nee wat jammer! :( Hopelijk de volgende ronde wel raak!
 
@Waitingfornrtwo Same here, ook lichte krampjes in mijn onderbuik al een paar dagen, ook af en toe misselijk. Toch nog een week wachten helaas.
 
@M H super balen zeg.. hopen op de volgende ronde! 
 
@Waitingfornrtwo & @Laindey konden we de tijd maar vooruit spoelen he haha 
 
Terug
Bovenaan