NOD eind januari (15-31 januari)

@G 034, de teleurstelling is alleen maar echter groot als het tegenvalt, en zo vroeg zou ik daar toch vanuit gaan. Je leest zovaak dat mensen zelfs pas ver na hun NOD een positieve test hebben toevallig is er net een nieuw topic geopend van een vrouw die al twee x heeft getest en twee x negatief ondanks overtijd. Nu de derde test en nu pas een heel licht streepje!
 
@lietjeee ja dat klopt mee eens maar vind het erg lastig zo lang te wachten. Vind het nu al erg lang duren hahaha. Maar ben het helemaal met je eens hoor. 
Inderdaad dat met die test kan natuurlijk ook gebeuren. Ik ga gewoon tot de 27e wachten, heb de 26e mijn NOD dus. Ik vind het wachten alleen erg lang duren, maar goed hoort erbij.
 
 
 
Hebben jullie trouwens al verschijnselen? Want is het zo dat je sowieso iets moet voelen voor je NOD of hoeft dit niet en kunnen de symptomen ook veel later komen? 
 
Hallo allemaal. 
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes. Doet me goed! Vind het fijn om er hier over te kunnen praten  omdat ik het geheim wil houden dat we het proberen. We blijven positief en ga nu maar eens beginnen met ovulatietesten. Iemand dat al wel eens gedaan? Wanneer begin je en hoevaak per dag? 
 
@perachgan ; wat vervelend voor je! Heb je netjes kunnen wachten tot je NOD en dan nog geen duidelijkheid. Hopelijk blijft je menstruatie uit en ben je zwanger. Probeer positief te blijven 
 
@lietjeee, nee helemaal geen klachen of verschijnselen maar aangezien het pas ronde 2 na de pil is (ronde 1 = 38 dagen) probeer ik nog een weekje te wachten.. als ik het volhoud hoor haha!
 
@G034; symptomen verschillen volgens mij per persoon, maar je lichaam is erg goed in je voor de gek houden dus probeer niet bij ieder steekje of pijntje te gaan hopen :) 
 
Lieve dames,
 
Had gisteren mijn NOD, nog niet getest. Bang dat hij weer negatief zal zijn. Maar zit nu al op dag 33.. Rommelende darmen, steekjes, vlagen misselijkheid.. Zijn wel allemaal symptomen.
Wil graag samen met mijn man testen, maar dat zal dan pas zaterdag zijn, omdat we dan allebei sochtends er zijn. Doordeweeks is mijn man al om 5:30 uur weg. 
 
@M H wat jammer zeg. Hopen dat de volgende ronde een ander resultaat oplevert. Als ik jou was zou ik de ovulatietesten van de action halen. Mooi goedkoop en makkelijk in gebruik. 

@Nurse-K
Wat spannend zeg. Kan me voorstellen dat je bang bent, maar aan de andere kant weet je maar nooit, ook gezien je symptomen. Ik snap dat je samen met je man wil testen. Misschien ook een fijn idee dat je tegen die tijd nog langer over tijd bent en misschien meer HCG hebt en dus (mocht je zwanger zijn) duidelijker kan testen?!


Hier nog steeds veel misselijkheid, nog een dikke week wachten. Ben benieuwd. 
 
@ Marina, ben je lang aan de pil geweest? 23-01 eerste menstruatie without de pil dus ben erg benieuwd of ik gewoon weer mijn 28 dgn cyclus terug krijg zoals het voorheen altijd was! 
 
Terug
Bovenaan