NOD februari 2020

@liefje zet jij jouw NOD op 14 dagen na de positieve ovulatietest? Ik denk dat ik mijn ovulatie vannacht gevoeld hebt, dus dan zou mijn NOD uitkomen op 3 februari denk ik. Vanmorgen ook een negatieve ovulatietest!
 
Veel succes allemaal! Hoop inderdaad ook dat het een mooie maand voor iedereen wordt; waarin vele prachtig nieuws hebben! 
 
[quote quote=10285119]@Cardiozuster, en voor de zekerheid een test doen? Als die negatief is zou ik uitgaan van de eerste dag iets bloedverlies voor de nieuwe cyclus. Maar ik weet niet of dat de juiste denkwijze is. Ik zou ook ovulatie testen gebruiken.[/quote]
Gisteravond is de ongesteldheid doorgebroken dus denk dat gisteren pas de eerste dag van de cyclus was.. Mss toch de dagen daarvoor iets innesteling bloeding gehad wat niet is blijven zitten alsnog? Geen idee...
 
Woensdag begint mijn cyclus analyse in het ziekenhuis, vanochtend meteen maar afspraak gemaakt.. Daarvoor moest ik ook de dag aanhouden waarop de bloeding doorzette.. Gisteravond dus... Afwachten maar weer.. Over twee weken verwacht ik mijn eisprong weer... Met teunisbloemolie dat wel 
 
@Anne Anne dankjewel! Ik ga hopen voor veel positieve testen in februari!
@cardiozuster ah wat balen! Ik hoop dat het ziekenhuis meer duidelijkheid kan bieden en wellicht deze ronde een positieve test!
@SuusX ook rot zeg! Misschien idd niet dit jaar een kindje maar wel je zwangerschap en wellicht ook je kindje je hebt nog 3 maanden dan toch?
Ik ben nu een beetje aan het wachten op die ovulatie maar die komt pas over 2 weken... Dat is wel naar.. Als er nog 2 rondes zijn met een te korte luteale fase ga ik denk meteen naar de dokter. Alhoewel ik wel heb gelezen dat ze er vaak niks aan doen als je al eerder zwanger ermee bent geworden.. Maar goed de moed erin houden! We worden een keer zwanger allemaal hopelijk! :) Gelukkig wel wat afleiding van de week met een verjaardag en binnenkort een bruiloft en vrijgezellenfeest in februari :) 
 
Hier vandaag ook een positieve ovulatietest, maar voel nog geen eisprong. Maar dat kan opeens heel snel gaan, herken ik inmiddels. Tot nu toe loopt m'n app gelijk met de ovulatietesten, dus NOD 4 feb. Vind het zo spannend! 
Ik hoop op veel positieve testen deze maand, het is iedereen zo gegund ❤ Ik merk dat ik ook gewoon al rekening houd met het plannen van de vakantie. Eerder gingen we in sept vaak op vakantie, maar nu voor de zekerheid toch maar voor juni gegaan. ? ben ik de enige hierin? ?
 
Haha wij boeken de vakantie van september nog niet daar wachten we mee tot mei haha ? dus herkenbaar 
 
Wachten op ovulatie is niks aan idd, ben ik ook te ongeduldig voor
 
Fijn dat je ovulatie test positief is, hopen dat je over twee weken dan een mooie test mag krijgen 
 
Hee allemaal, 
Ik zit nu op dag 10 van mn cyclus en ben met ovulatietesten bezig (voor het eerst) maar die blijven spierwit (van sensitest) terwijl ik overmorgen zou moeten ovuleren (althans dat zegt mijn app). Ik zal vanavond nog eens testen (ik test steeds sochtends). Hebben jullie daar ervaring mee?
Liefs
 
Ik meld me helaas ook weer.. gisterenavond ongesteld geworden, 3 dagen eerder dan ik dacht.. afgelopen ronde geen ovulatietesten gebruikt in de hoop er dan minder mee bezig te zijn, maar denk dat ik ze komende ronde weer ga gebruiken. 
eerst vanavond maar een drankje doen, en wachten tot de ergste buikpijn en daarmee hopelijk ook de ergste teleurstelling voorbij is en dan ga ik wel weer verder nadenken over de volgende ronde
 
[quote quote=10285501]Hee allemaal, Ik zit nu op dag 10 van mn cyclus en ben met ovulatietesten bezig (voor het eerst) maar die blijven spierwit (van sensitest) terwijl ik overmorgen zou moeten ovuleren (althans dat zegt mijn app). Ik zal vanavond nog eens testen (ik test steeds sochtends). Hebben jullie daar ervaring mee? Liefs[/quote] een ovulatietest is pas positief minimaal 8 en max 48 uur vooraf een eisprong. Kan best zijn dat die pas morgen of overmorgen positief is Eisprong kan natuurlijk ook verschillen per cyclus, dus de vraag is of zo'n app het natuurlijk helemaal goed heeft. Ik heb gelezen dat je ovulatietesten het beste tussen 10u en 15u kunt doen, urine mag niet zeer onverdund zijn omdat dan het LH het meeste stijgt. Ik test meestal ook op dat moment..  
 
 
wat jammer FleurBo! :( 
 
Terug
Bovenaan