NOD februari 2020

@ltls dank je wel. Lief van je! Daarom is zo'n forum toch wel fijn hé even van je afschrijven!
Lapjesendraadjes hoop zo voor jullie dat het deze maand gaat lukken! 
 
Goedemiddag dames!
Ik meld me hier ook aan. Eisprong net geweest dus NOD op 1 februari.
 
NOD 1 februari – R1988 – ronde 2
NOD 1 februari – Lapjesendraadjes – 37 jaar – ronde 16 (3e poging IUI) – 1e kindje
Nod 4 februari – suusx – 33 jaar – ronde 11 – 2e kindje
Nod 5 februari – Jongemama – 24 jaar ronde 1 na miskraam – 2e kindje
NOD 5 feb – Lott – 30j – ronde 2 – eerste kindje
NOD 6 februari – DaantjeK – 23 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD 8 februari – Anne anne – 29 jaar – ronde 4 – 2de kindje – cyclus: 30 dagen.
Nod 10 februari- IDK- 30 jaar – ronde 5 – 2e kindje
NOD – 10 februari – Louise M – 31 jaar – ronde 5 – 2de kindje
NOD – 12-16 februari – hetmeisje – 27 jaar – ronde 3 – 2de kindje – cyclus 29-35 dagen?
NOD 13 februari – NWJ – 25 jaar – ronde 16 – 1e kindje 
NOD onbekend – Liefje – 26 jaar – ronde 1 na bbz. ( ronde 5) – 1e kindje
NOD 1 Februari - FleurtjeX - 29 jaar - ronde 6 - 1e kindje
 
@het meisje, hopelijk werkt het!!?
@Daantjek, succes!
@Suusx, jeetje wat verwarrend en rottig zeg? hopelijk dit jaar toch een zwangerschap!! En hopelijk kunnen onderzoeken duidelijkheid geven.
@lapjesendraadjes, hopelijk lukt het deze maand!!?
@Cardiozuster, vervelend dat het niet door zet, dat maakt het verwarrend hè ?
Hopelijk is dit een geluks maand voor vele!!
 
DaantjeK ik vind het gebruik van ovulatietesten ook steeds handig! Mijn cyclus durft ook te variëren en dit helpt me dan ook om mijn NOD te bepalen.
Ook veel succes aan de dames die erbij zijn gekomen. Hopelijk lukt het deze cyclus.
lapjesendraadjes,  veel succes meid !
Suusx, ben blij voor je dat het toch geen bbz is. Wel een fijne aanpassing dat je eisprong nu vroeger is. Niet opgeven meid !  Hopelijk  brengt de volgende afspraak meer duidelijkheid. Het gaat jullie lukken. Dikke knuffel !
Zelf hadden wij bij onze vorige zwangerschap 3 dagen achter elkaar betrekking. Mijn hormonen sloegen toen echt op hol ?. Merk dat ik dit nu ook terug heb, maar helaas nog steeds geen toestemming gekregen van de dokters. Nu ongeduldig dan maar mijn eerste menstruatie sinds bbz afwachten. ?
 
Ontzettend Anne Anne - ik weet niet of ik nu aan me nieuwe cyclus begonnen ben of nog in m'n oude zit... Heb het nog nooit zo vaag gehad als dit.. Snap er niks van...
 
@Cardiozuster, en voor de zekerheid een test doen? Als die negatief is zou ik uitgaan van de eerste dag iets bloedverlies voor de nieuwe cyclus. Maar ik weet niet of dat de juiste denkwijze is. Ik zou ook ovulatie testen gebruiken.
 
goedemorgen allemaal ik zit net even mee te lezen en gefeliciteerd voor de gene met een positieve test balen voor iedereen met een negatieve test
ook ik meld me aan eergister / gister eisprong gehad en zou 5 feb me nod hebben dus ben benieuwd zelf zijn we nu bezig in ronde 11 voor ons eerste kindje dus hoop dat t deze keer wel lukt voor het eerst ovulatie testen gedaan dus ben erg benieuwd over 2 weken weet ik meer
 
Terug
Bovenaan