NOD februari 2020

@Anne Anne de vorige keer met testen rond de ovulatie het 1x in de 3 dagen gezellig gemaakt en ik denk dat het vrijdag was dat ik een positieve ovulatietest had maar voelde de eisprong zondag of maandag en vanaf vrijdag dus niet meer gezellig gemaakt Nu ga ik het zeker wat vaker doen.. Bij mijn zoontje ook gedaan en toen was het meteen raak dus ik ga maar gewoon wat vaker aan de slag nu in mijn vruchtbare week en dan hopen dat het werkt... 
 
Goedemorgen! 
Ik had vanmorgen een positieve ovulatietest! Dus ben heel benieuwd!
Ik weet dat het alles behalve nodig is om voor de eerste ronde ovulatietesten te gebruiken, maar ik heb een onregelmatige cyclus (30-38 dagen) en had voor mijzelf besloten om het de eerste ronde met te doen om ook mijn cyclus wat beter te begrijpen! Ook wel fijn dat ik nu beter weet waar mijn NOD precies is en niet dat het een gokje is! 
@Anne Anne, wij maken het ongeveer om de dag gezellig. Nu de ovulatietesten sinds vrijdag wat opliepen, vrijwel elke dag! Denk dat we daar mee door gaan tot  in ieder geval de piek voorbij is.
 
Hey meiden, 
Ik was even een paar dagen van de radar.. Was zo verwarrend deze week. Had dus positieve testen gehad en een echo waarop niks te zien was. Hcg laten prikken die was 19, wat dus waarschijnlijk toch een vroege miskraam is geweest. Maar ik was zo bang dat ik weer een bbz zou hebben. Donderdag avond veel stekende pijn rechts onder in m'n buik. Dus gebeld met 't ziekenhuis. Zei een andere gynaecoloog die de echo bekeek dat er dus een eitje op springen stond.. Huh...
Net wetende dat ik een miskraam heb gehad maar nu al een eisprong op dag 14 van m'n cyclus ook nog.. De pijn was gelukkig na 1 dag weg. Zo'n korte cyclus heb ik nog nooit gehad. Dus dat is natuurlijk wel heel positief. Nu 28 januari gesprek over de vervolg stappen en onderzoeken waarom het steeds mis gaat. Kindje in 2020 gaat nu sowieso niet meer lukken ben ik bang.. 
 
Anne Anne, wij mogen het 3 a 4 dagen voor de ovulatie al niet meer gezellig maken, om er voor te zorgen dat manlief zoveel mogelijk zwemmers heeft op de dag van de inseminatie. Wij kunnen niet op de natuurlijke manier zwanger worden, want mijn man heeft te weinig goede zwemmers. Daarom worden ze opgevangen, opgewerkt en in mijn baarmoeder gebracht. Dat scheelt een stuk zwemmen en beperkt de sterfte van de goede jongens ?. Hierna nog zo'n 3 pogingen en dan stappen we over op ICSI.
 
@suuzx, wat een vervelend nieuws. maar blijft positief ook voor jou komt een mooie zwangerschap en een kindje. Mogelijk niet dit jaar al het kindje maar wel je zwangerschap. Blijf positief ook al ik het lastig in deze rot periode.
 
 
m'n ongesteldheid komt nog niet helemaal goed eruit, maar al 2 dagen bloed bij afvegen en gisteren een beetje bloedverlies, vannacht niks maar ga er vanuit dat het nu vandaag wel doorzet.. dus ik denk dat ik doorga naar februari!
 
Dus op naar ronde de volgende ronde voor ons eerste kindje! bijna een jaar bezig eind maart pfff..
krijg deze maand dan een cyclusanalyse in het ziekenhuis
 
Hallo allemaal, mag ik ook meelezen ;) 
Wij gaan voor ons eerste kindje samen ronde 3.
Ik gebruik deze maand voor het eerst ovulatie testen. Vooral om het feit dat ik anders de hele maand zenuwachtig ben wanneer m'n eisprong zal zijn.
Nog geen positieve ovulatietest gehad maar zit op dag 12 nu. Test vanaf 9. Cyclus ongeveer 26/27 dagen. 
 
Nod dag is 4-2-20. 
Wij maken het ongeveer de dag gezellig. Lees overal verschillende dingen over wat goed zou zijn. 
Succes allemaal! Hopelijk positief nieuws voor iedereen. 
X
 
 
Terug
Bovenaan