[quote quote=10286171] ja wel goed hoor… vooral m’n partner die is 1 bonk nuchterheid.. die is blij dat er in ieder geval een verklaring is voor mijn onregelmatigheid.. Die is alleen maar blij dat we verder hebben gekeken dan onze eerste doorverwijzing met een wachttijd van 4-5 maanden, dan hadden we nu nog niks geweten.. Die vindt het vooral fijn dat er nu extra controle is naar mijn cyclus… en daar ben ik ook blij om hoor.. Heel stom gezegd, ik heb altijd al gevoel gehad dat ik een beetje hulp nodig zou hebben bij het zwanger worden… dat lijkt nu ook een beetje te kloppen want het gaat niet helemaal vanzelf.. en ze had er stiekem vorige week wel een beetje naar gehint bij de eerste echo (voor m’n ongesteldheid/na mijn eisprong) dat er wel veel cellen waren dus iin je hoofd ben je wel voorbereid op die woorden. en zeker serieus genomen! ook door de huisarts hoor! daar was ik nog wel bang voor juist paar maand geleden omdat je vaak hoort dat je daardoor weggestuurd wordt. Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Succes Novalee!! Hopen op een mooi bericht over 2 weken! (Of eerder haha mocht je een vroege test doen)[/quote]
Klinkt positief allemaal!
Mijn cyclus is onregelmatig dus die vroege testen skip ik.
Ik wacht echt tot dag 28 echter tot op heden was ik daarvoor toch al weer ongesteld
Dus NOD is 5 februari maar wacht tot 8 febr ?