NOD februari 2020

[quote quote=10286171] ja wel goed hoor… vooral m’n partner die is 1 bonk nuchterheid.. die is blij dat er in ieder geval een verklaring is voor mijn onregelmatigheid.. Die is alleen maar blij dat we verder hebben gekeken dan onze eerste doorverwijzing met een wachttijd van 4-5 maanden, dan hadden we nu nog niks geweten.. Die vindt het vooral fijn dat er nu extra controle is naar mijn cyclus… en daar ben ik ook blij om hoor.. Heel stom gezegd, ik heb altijd al gevoel gehad dat ik een beetje hulp nodig zou hebben bij het zwanger worden… dat lijkt nu ook een beetje te kloppen want het gaat niet helemaal vanzelf.. en ze had er stiekem vorige week wel een beetje naar gehint bij de eerste echo (voor m’n ongesteldheid/na mijn eisprong) dat er wel veel cellen waren dus iin je hoofd ben je wel voorbereid op die woorden. en zeker serieus genomen! ook door de huisarts hoor! daar was ik nog wel bang voor juist paar maand geleden omdat je vaak hoort dat je daardoor weggestuurd wordt. Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Succes Novalee!! Hopen op een mooi bericht over 2 weken! (Of eerder haha mocht je een vroege test doen)[/quote]
Klinkt positief allemaal!
Mijn cyclus is onregelmatig dus die vroege testen skip ik.
Ik wacht echt tot dag 28 echter tot op heden was ik daarvoor toch al weer ongesteld 
Dus NOD is 5 februari maar wacht tot 8 febr ?
 
Hoi allemaal, ik meld me hier ook. Besloten om in januari voor een eerste  kindje te gaan dus ronde 1. NOD is 1 februari, erg spannend allemaal. De hele week al een rommelende buik, wat kun je jezelf gek maken zeg :)
 
NOD 1 februari – R1988 – ronde 2
NOD 1 februari – Lapjesendraadjes – 37 jaar – ronde 16 (3e poging IUI) – 1e kindje
Nod 4 februari – suusx – 33 jaar – ronde 11 – 2e kindje
Nod 5 februari – Jongemama – 24 jaar ronde 1 na miskraam – 2e kindje
NOD 5 feb – Lott – 30j – ronde 2 – eerste kindje
NOD 6 februari – DaantjeK – 23 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD 8 februari – Anne anne – 29 jaar – ronde 4 – 2de kindje – cyclus: 30 dagen.
Nod 10 februari- IDK- 30 jaar – ronde 5 – 2e kindje
NOD – 10 februari – Louise M – 31 jaar – ronde 5 – 2de kindje
NOD – 12-16 februari – hetmeisje – 27 jaar – ronde 3 – 2de kindje – cyclus 29-35 dagen?
NOD 13 februari – NWJ – 25 jaar – ronde 16 – 1e kindje 
NOD onbekend – Liefje – 26 jaar – ronde 1 na bbz. ( ronde 5) – 1e kindje
NOD 1 Februari – FleurtjeX – 29 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 13-14 februari – Nalaaa – 27 jaar- ronde 3- eerste kindje. 
NOD 15-16 februari – FleurBo – 27 jaar – ronde 5 – eerste kindje
NOD 16-17 februari – cardiozuster – 32 jaar – ronde 8 – eerste kindje
NOD 16/18 februari _ carolinerkj_ 40 jaar_ronde 10_ 3de kindje voor mij en 1ste voor vriend
 
Cardiozuster 'fijn' dat je weet wat er is.
Positief verhaal van mijn kant, een vriendin heeft het ook plus endometriose. Zij moest aan de hormoon spuiten omdat ze niet zelf ongesteld werd ook en dus geen eisprong had. Na een paar rondes spuiten was ze zwanger (moet de juiste dosis vinden voor de eisprong).
Als ze in het ziekenhuis kijken naar hoe de eitjes zich ontwikkelen, kunnen ze ook zien of er binnenkort eentje gaat springen.
Succes!
 
 
[quote quote=10286201] Klinkt positief allemaal! Mijn cyclus is onregelmatig dus die vroege testen skip ik. Ik wacht echt tot dag 28 echter tot op heden was ik daarvoor toch al weer ongesteld Dus NOD is 5 februari maar wacht tot 8 febr ?[/quote] verstandig, ik test ook nooit te vroeg..  wel knap dat je het 3 extra dagen volhoudt haha
 
dankjwel Niempje!
Endometriose heb ik gelukkig niet maar daar ken ik idd ook verhalen van... das ook best heftig als je dat zou hebben pfff..
 
Ja meer omdat ik 1 keer op 25 dagen testte en toen werd ik ineens op dag 27 ongesteld.
Mijn cyclus zit tussen de 23 en 27 dagen.
Nu op dag 12 eisprong (denk ik, heel veel pijn 2 uur lang aan de linkerkant)
Theoretisch zou ik op dag 26 nu ongesteld moeten worden maar ik wacht tot dag 28...
Ook omdat het dan zaterdag is...
 
Terug
Bovenaan