NOD februari 2020

@cardiozuster awh balen! Maar wel fijn dat je nu wat geholpen wordt en dan gaat het hopelijk snel dat je zwanger bent! En wie weet nu je meer hulp krijgt dat je zal zien dat het misschien wel vanzelf gaat. Ik ga voor je duimen 16 a 17 februari heb je je NOD zie ik. Dus ongeveer bij die van mij.
Ik ga volgende week weer testen met ovulatietesten. Omdat mijn cyclus nogal lang was de vorige keer 35 dagen. Ik hoop dat hij nu weer wat korter is. Gewoon zoals ik gewend ben. Dan zou mijn eisprong volgende week zondag zijn. Ik ga nu ook geen zwangerschapstest doen tenzij er 9 dagen voorbij zijn na mijn ovulatie aangezien de vorige keer ik een luteale fase had van 8 dagen. Veel te vroeg ging testen. Ik heb het idee dat het deze ronde weer niet gaat lukken. Ben ook nog snotverkouden nu.. En dan denk ik dat je lichaam zich daar op focust? 
 
hoii 
ook ik meld me aan 
18 / 19 januari is mn ovulatie geweest sinds dien krampen in me rechter onderbuik en is niet meer weg gegaan en hele rommelige darmen 
dus hoop stiekem gezecht dat het raar is maar gaan we maar niet vanuit 
NOD 1 februari – R1988 – ronde 2
NOD 1 februari – Lapjesendraadjes – 37 jaar – ronde 16 (3e poging IUI) – 1e kindje
Nod 4 februari – suusx – 33 jaar – ronde 11 – 2e kindje
Nod 5 februari – Jongemama – 24 jaar ronde 1 na miskraam – 2e kindje
NOD 5 feb – Lott – 30j – ronde 2 – eerste kindje
NOD 6 februari – DaantjeK – 23 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD 8 februari – Anne anne – 29 jaar – ronde 4 – 2de kindje – cyclus: 30 dagen.
Nod 10 februari- IDK- 30 jaar – ronde 5 – 2e kindje
NOD – 10 februari – Louise M – 31 jaar – ronde 5 – 2de kindje
NOD – 12-16 februari – hetmeisje – 27 jaar – ronde 3 – 2de kindje – cyclus 29-35 dagen?
NOD 13 februari – NWJ – 25 jaar – ronde 16 – 1e kindje 
NOD onbekend – Liefje – 26 jaar – ronde 1 na bbz. ( ronde 5) – 1e kindje
NOD 1 Februari – FleurtjeX – 29 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 13-14 februari – Nalaaa – 27 jaar- ronde 3- eerste kindje. 
NOD 15-16 februari – FleurBo – 27 jaar – ronde 5 – eerste kindje
NOD 16-17 februari – cardiozuster – 32 jaar – ronde 8 – eerste kindje
NOD 16/18 februari _ carolinerkj_ 40 jaar_ronde 10_ 3de kindje voor mij en 1ste voor vriend
NOD 4/5 februari - priscillasvv - 23 jaar - ronde 11 - 1ste kindje voor mij en 3de voor mijn vriend 
 
 
 
 
samen hopen op een goede uitkomst die dag hetmeisje ;)   ik ga ook vanaf volgende week testen met ovulatietesten.. ik verwacht 'm idd ook rond de 2e/3e! Ik weet nooit zo goed of verkoudheid meespeelt in de focus voor je lijf.. altijd lastig die dingen
 
Oh ik hoop het voor je Novalee! Ik heb meestal ook wel even een klein aantal uurtjes flinke krampen rond die eisprong.. Weet nooit zo goed of ik 't me inbeeld of niet haha omdat je 't weet dat 't gaat gebeuren!Dus je gaat 8 febr testen? Spannend! Ik hoop 't voor je! hoeveelste ronde/kindje is dit voor je?  
 
welkom sillasv, ik hoop het voor je... 
 
Pff nog steeds geen ovulatie hier! Ben benieuwd wanneer die komt want de afgelopen twee keer was mijn cyclus 25 dagen. Ben op jullie advies naast sensitest ook die clearblue aan t gebruiken.
 
Vandaag een collega tijdens fe lunch (bijna alle collegas zijn zwanger of hun vrouw is zwanger) "en lott ben jij al zwanger" lekker subtieeeel! Kan normaal best wat hebben maar merk nu dat ik dat echt kutopmerkingen vind! Heb maar gezegd dat ik dat niet zo'n nette vraag vind en ben omgedraaid ? 
 
Ik gebruik de geavanceerde clearblue. Dus ook met de knipperende smiley. Ben er heel tevreden van ! 
@Lott: Niet leuk als iedereen zwanger is rondom je en dan zoon reacties.. bij mij op het werk weten ze dat we aan het proberen zijn. Zo stellen ze ook geen vragen aan mij. Ze zullen het wel horen als het eindelijk zover zou zijn ?
 
ik gebruik sensitest... die clearblue is zo duur vind ik...
 
@Lott wat een rotopmerking zeg... mensen zijn er totaal niet bewust van dat 't allemaal niet zo vanzelfsprekend is
 
Oo lullig zulke opmerkingen he? Ik vind het ook altijd moeilijk om op te reageren.. mijn vriend en ik zijn ook nog eens collega's dus moeten nogal eens dealen met de 'kantoorhumor' over wanneer wij nou zwanger worden. Inderdaad echt niet leuk ? 
 
Pff ja herkenbaar, voel me er ook altijd erg vervelend onder als mensen ernaar vragen. Vooral als het zo in het openbaar is en uit het niets. Als ik met iemand een goed gesprek heb en het komt ter spraken dan vindt ik het niet zo vervelend en ben ik soms ook wel eerlijk in dat we er mee bezig zijn. 
Ik twijfel zoiezo of ik het niet gewoon ga vertellen dat wij er mee bezig zijn. Het doet zo veel met je en ook omdat ik niet drink na mijn eisprong en dat opvalt. Ook als ik ongesteld ben veel pijn heb en de meesten weten dat ik een spiraal had dus dan begint het vissen ook direct. Dus mocht het nog wat langer duren dan denk ik dat ik het gewoon vertel. Ze weten toch dat het er een keer aan gaat komen. @fleurtje vond jij het fijner om te vertellen? Of gaan mensen er juist naar vragen? 
 
Terug
Bovenaan