Hoi dames!
Wat mooi zo’n actief en betrokken forum
tegen te komen hier 🙂 ik kom graag meekletsen. Mijn vriend en ik zijn deze maand begonnen aan onze kinderwens. En buiten het feit dat ik het mega spannend vind, had ik nooit beseft hoeveel ik er mee bezig zou zijn. Ik telde de dagen af tot ik mijn ovulatie kon testen (21ste) en ben nu aan het wachten op de ‘echte’ test (nod 2 feb). Ik struin fora af, lees alles wat los en vast zit en check steeds de datum.. wat kan de tijd toch traag gaan ala je het zo graag sneller wil laten gaan! Ik las in veel van jullie verhalen ook terug dat jullie van alles voelde in de peroide na de ovulatie tot de uiteindelijke testdatum. Zo herkenbaar! Ayways, hen bij wie het al gebeurd is zwanger te worden (ik gebruik liever niet gelukt want dan lijkt het alsof je er veel meer effect op hebt dan we eigenlijk echt hebben) van harte gefeliciteerd! Mooi te lezen en volgen via deze weg. Voor hen bij wie het nog niet is gebeurd, alle geluk en succes in dit nieuwe jaar! Dat er maar veel mooie babietjes geboren mogen worden ❤️