NOD februari 2020

Ik heb twee collega's verteld dat we bezig zijn. Met hen ga ik het vaakst om, het is niet echt een geheim ofzo idd in een goed gesprek vind ik dat prima om te zeggen. Maar ik heb 300 collegas waarvan ik er 100 vaak zie dus ik ga het niet aan de grote klok hangen want krijg dan nog vaker vragen denk ik ?. Tegen mn vriendinnne kan ik t ook echt niet geheim houden, ben altijd heel open dis kan dit echt niet stil houden ? 
 
@nalaa: ik vond het opluchtend en leuk om te vertellen. En ze vragen er daardoor ook amper naar ? ik ben ook wel een open blad dus kon het ook niet verzwijgen. Nu dat is geweten laten ze me mooi met rust ?
 
Hoi dames!
Wat mooi zo’n actief en betrokken forum
tegen te komen hier :) ik kom graag meekletsen. Mijn vriend en ik zijn deze maand begonnen aan onze kinderwens. En buiten het feit dat ik het mega spannend vind, had ik nooit beseft hoeveel ik er mee bezig zou zijn. Ik telde de dagen af tot ik mijn ovulatie kon testen (21ste) en ben nu aan het wachten op de ‘echte’ test (nod 2 feb). Ik struin fora af, lees alles wat los en vast zit en check steeds de datum.. wat kan de tijd toch traag gaan ala je het zo graag sneller wil laten gaan! Ik las in veel van jullie verhalen ook terug dat jullie van alles voelde in de peroide na de ovulatie tot de uiteindelijke testdatum. Zo herkenbaar! Ayways, hen bij wie het al gebeurd is zwanger te worden (ik gebruik liever niet gelukt want dan lijkt het alsof je er veel meer effect op hebt dan we eigenlijk echt hebben) van harte gefeliciteerd! Mooi te lezen en volgen via deze weg. Voor hen bij wie het nog niet is gebeurd, alle geluk en succes in dit nieuwe jaar! Dat er maar veel mooie babietjes geboren mogen worden ❤️
 
Welkom annijs! Volgens de app zou mijn ovulatie gister zijn maar ik dacht vandaag (vorige maand de 16de dag van de cyclus en een dag later als de app aan gaf) maar vandaag toch nog geen smiley. Afwachten maar....
 
Ja altijd lastig hé als mensen er over beginnen.. Ik ben er altijd heel eerlijk over geweest. En helemaal nadat ik met spoed geopereerd moest worden vanwege de bbz en daarna moest herintreden in m'n werk alles maar gelijk verteld. En ik moet zeggen iedereen is super lief! En het helpt gelijk met verwerken ? in m'n privé omgeving weet ook iedereen het. Ik vind het zo gek dat ik nu niet die spannende wacht weken heb wat een rust haha. Heb ipv 4 februari waarschijnlijk volgende week al m'n nod ben benieuwd hoe kort m'n cyclus dan echt is. En dinsdag dan de afspraak bij de gynaecoloog. 
 
@cardiozuster, tijdens het verwijderen van de bbz hebben ze gezien dat ik veel verklevingen heb. Dus het is de vraag of natuurlijk zwanger proberen te worden nog verstandig is. Daar gaan we het over hebben en eventuele vervolg onderzoeken/stappen 
 
[quote quote=10286411]samen hopen op een goede uitkomst die dag hetmeisje ik ga ook vanaf volgende week testen met ovulatietesten.. ik verwacht ‘m idd ook rond de 2e/3e! Ik weet nooit zo goed of verkoudheid meespeelt in de focus voor je lijf.. altijd lastig die dingen Oh ik hoop het voor je Novalee! Ik heb meestal ook wel even een klein aantal uurtjes flinke krampen rond die eisprong.. Weet nooit zo goed of ik ’t me inbeeld of niet haha omdat je ’t weet dat ’t gaat gebeuren!Dus je gaat 8 febr testen? Spannend! Ik hoop ’t voor je! hoeveelste ronde/kindje is dit voor je? welkom sillasv, ik hoop het voor je…[/quote]
Ik ben 1,5 jaar van de pil af maar sinds september serieus er mee bezig dus nu ronde 7 en kindje 1...
Jij ook succes!
 
Uiteraard voor iedereen succes!
 
Terug
Bovenaan