NOD februari 2020

@daantjevijfendertig.
Ik hou inderdaad beide opties open. Vorige x dat ik een innestelingsbloeding had zat 't bij mij ook niet goed. En zat het in mijn linker eileider dat spookt nu wel erg door mijn hoofd moet ik zeggen.. 
Maar de andere kant is wat je zegt wel goed teken dat we zwanger kunnen raken! Ga denk ik maandag weer testen kijken hoe de test er dan uit ziet. En hebben dus dinsdag sowieso controle bij de gynaecoloog.
Wij zijn nu een jaar bezig voor de tweede. 
 
Daantjevijfendertig jeetje wat heftig allemaal! 
Lapjesendraadjes veel sterkte meid, hopelijk lukt het deze ronde.
Suusx  on december had ik ook op mijn NOD een hele hevige bloeding die enkele dagen duurde. Mijn gevoel zei me toen ook te testen en deze was positief. Bloedtest was ook ok. De dokter zei me dat innestellingsbloedingen bij sommige vrouwen wel eens heviger kunnen zijn.  
Bij mij is ondertussen helaas wel gebleken dat het een bbz is.  Ik hoop dat het voor jou een positief teken is.
 
Suusx, heel spannend!! Hopelijk zit het toch goed.
Lapjesdraadjes, fijn dat hij deze keer mee gaat. Ik heb wel is gehoord van een vriendin hoe eenzaam het is. Veel succes ???hopelijk lukt het en hoef je niet na te denken over volgende stappen.
 
[quote quote=10282282]
 
NOD 1 februari – Lapjesendraadjes – 37 jaar – ronde 16 (3e poging IUI) – 1e kindje
Nod 4 februari – suusx – 33 jaar – ronde 11 – 2e kindje
Nod 5 februari – Jongemama – 24 jaar ronde 1 na miskraam – 2e kindje
NOD 8 februari – Anne anne – 29 jaar – ronde 4 – 2de kindje – cyclus: 30 dagen.
Nod 10 februari- IDK- 30 jaar – ronde 5 – 2e kindje
NOD onbekend – Liefje – 26 jaar – ronde 1 na bbz. ( ronde 5) – 1e kindje [/quote] NOD 5 feb - Lott - 30j - ronde 2 - eerste kindje Hoi allemaal,  Helaas meld ik me hier. Ik werd 4 dagen te vroeg ongesteld dus denk dat mijn cyclus toch 24 of 25 dagen is ipv 28. Heb nog maar twee cycli gehad dus vandaar de twijfel. Ik baalde super erg want mijn lichaam voelde zo raar, misselijk gevoelige borsten enz dat ik er op hoopte.   
 
Hoi dames,
Ik ben moeder van een zoontje van 15 maanden!
Afgelopen donderdag heel klein beetje slijmerig bloed verloren bij afvegen en sinsdien krampjes in me onderbuik! 
Ik moet 20 januari ongesteld worden! 
Ik heb zo'n idee dat dat wel eens een innesteling kon zijn!
 
Ongesteldheid weer voorbij en vanochtend begonnen met ovulatietest. Eerste ronde dat we ovulatietesten gebruiken, puur omdat ik meer inzicht wil hebben in mn cyclus. Zie een heeel licht streepje dus komende dagen doortesten. Ben benieuwd! Ik gebruim ovutesten van de action, hebben julie er ervaring mee?
 
@jonge mama, spannend toch weer hé nieuwe ronde. Hopelijk een goeie ronde! Ik gebruik die van 2besure maar werkt volgens mij het zelfde. Wachten tot dikke streep en regelmatig het gezellig hebben dan! ?
 
Terug
Bovenaan