NOD februari 2020

@Mienn: bij mij precies hetzelfde: aankomende donderdag een week over tijd. Zit er zelfs aan te denken om tot 2 weken over tijd te wachten, omdat mijn vorige zwangerschap ook zo lang duurde voor ik positief testte. 
 
Ik las een beetje online verschillende fora en oude topics.. Deed ik dus omdat ik ook over tijd ben en negatief test.. Er zijn meer mensen die pas ruim na NOD positief testen.. Ik ga denk ik de 29ste opnieuw testen als ik deze week niet ongesteld word.. Vind het niet echt lekker dat het zo onzeker is.. Laat het dan doorzetten of wel een positieve test... Dan weet ik iig waar ik aan toe ben :) 
 
@sylvestertje ja inderdaad! Dit is echt zo'n tussenmodus, niet fijn.. Carnaval maar overgeslagen voor t geval dat.. (brabo hé haha) Maar er staat een flesje wijn klaar voor t geval het doorbreekt..
 
@stiipje wow 2 weken! Ik wist niet eens dat dat kon. Waar ligt dan aan dan? Langzame aanmaak hcg of late eisprong oid?
 
@Mienn: vorige keer denk ik late eisprong, of langzame/late innesteling? Ik doe nooit ovulatietesten, dus weet ook niet precies wanneer mijn eisprong is.
@Sylvestertje: echt hè, denk ik ook steeds! Die onzekerheid is zo vervelend! Ik denk elke dag weer: nog niet ongesteld, zou het dan toch? Maar met een negatieve test denk ik dan weer: het zal toch wel niet... 
 
@stiipje ja dat heb ik dus ook! En bij mijn kwaaltjes denk ik dan dat ik het me inbeeld ofzo. Heb nu ook al sinds gisteren echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar t komt maar niet. En mijn borsten AUW!! Alsof er een Haarklem op staat. Gister rechts nu weer links..
hebben jullie verder nog symptomen?
 
He balen Stiipje! Hier 6 dagen overtijd? Zou de 20ste ongesteld moeten zijn geworden. Maar is niet gebeurd...
Vanochtend een felle steek in de onderbuik.. Maar nog geen enkel zicht op een menstruatie.
Het is pas de eerste cyclus na mijn borstvoeding. Maar had gehoopt dat hij gewoon direct regelmatig zou zijn..
Heb al vaker wat kleine steekjes in mijn onderbuik. Heb ik normaal, voor zover ik weet, geen last van... Ook voelde ik me wat misselijk (was ik tijdens m'n vorige zwangerschap overigens niet). En wel gevoelige borsten.. Maar is nu de 3e dag dat ik gestopt ben met borstvoeding.. Dus dat speelt natuurlijk ook mee :) 
Maar je gaat je al snel dingen inbeelden natuurlijk. Was geduld maar te koop :p
 
Hallo allemaal! Wat een spanning allemaal.  . Mijn NOD is aanstaande donderdag maar voelde me wat gekkig dus heb er vanmiddag een vroeg testje gedaan. Het lijken twee streepjes maar heel zeker ben ik niet haha. Ik heb geen idee hoe ik een foto toe kan voegen hier vanaf mijn telefoon.... Kan iemand me daarbij helpen? 
 
Terug
Bovenaan