NOD Februari 2021

Ik ben even afwezig geweest. De brieven zijn nu op de bus voor het gynecoloog om mij te checken. Mijn vriend is al gecheckt.
Heb veel spotting/bloedingen tussendoor.
Was me even teveel op het forum te zitten. 
NOD is 27 februari (stond op 23 maar door een verlate eisprong heb ik hem verzet) 

@silllb ik heb je verhaal met verbazing zitten lezen. Wat een heftige week voor je zeg. Vooral als je zo lang bezig bent, en je schoonzus het dan zo op deze manier even meedeelt. En dat het binnen 1 maand lukt zou ik helemaal bij iedereen achterwege laten, wetende hoe pijn het jou zou doen. Belachelijk. 
En snap haar goede bedoelingen, wordt maar snel zwanger, dan kunnen we samen zwanger zijn, maar heeft ze niet in de gaten dat dat voor jou waarschijnlijk extra pijnlijk is. 
Ik leef met je mee en hoop dat je test goed positief zal zijn, met een dikke streep. En niet weer die onzekerheid, wel of niet.

@Floorelvira 4 % goede cellen is niet veel inderdaad. Is die 4% goed gevormde cellen en de rest met kop of staartafwijking. Of maar 4% goede bewegelijke? 

@kimmieX spannend hoor zulke onderzoeken. hoeveelste ronde en kindje? welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?om precies te zijn 77% niet beweeglijk en van de 23% maar 4% goed genoeg?

Erg spannend Dromertje en zo naar dat wachten en die onzekerheid! Wel fijn dat ze actie hebben ondernomen. Sterkte met wachten!

Ik heb vanmorgen een early test gedaan van Sensitest, negatief. Ben benieuwd, niets wijst ook op een zwangerschap, maar dat hoeft ook niet per se natuurlijk. Verwacht ergens volgende week gewoon ongesteld te worden of misschien zelfs deze week al. We zullen zien.

Wat een bijzondere uitslagen met testen dat het de ene keer dit en de andere keer dat is. Word je mega onzeker van!

@FloorElvira,
Helaas had ik wat anders gehoopt. Bij mij vriend is ook 4% maar goede cellen. Maar dat schijnt normaal te zijn. 
Wat ik een beetje terug heb gelezen wil je man nog heen traject in?

Ja graag. Ik heb even een tijdje rust genomen van het forum. Daarvoor wel een tijd meegepraat.
We zitten in ronde 11 nu. Eerste kindje, nod 27 februari

Terug
Bovenaan