NOD Februari 2021

Ja en dan is het de vraag of die bloedtest wel betrouwbaar is al want bij een vriendin van mij was die dus ook negatief en uit eindelijk ook hartstikke positief een week na het het bloedprikken ? 
maar snap gewoon niet dat mijn menstruatie niet doorkomt na die negatieve test. Ik herken dit totaal niet en heb dit in de 2 jaar nog nooit gehad zo raar

@Elvira wat vervelend dat jij en je man niet op een lijn zitten.. 4% is inderdaad niet veel, maar ook weer niet uitgesloten. Wie weet! Snap wel dat je daar ontiegelijk van kan balen/het je het verdrietig maakt.
@dromertje, spannend zeg. Wel fijn dat je langs mag komen. Mijn huisarts is altijd heel erg van 'kijk het maar aan'. Uiteindelijk had hij ook wel gelijk en was ik niet zwanger, maar ik had zo veel kwaaltjes en mijn menstruatie was zo anders dan normaal. Was allemaal geen reden om langs te mogen komen of een urine/bloedtest te laten doen. 
@sje, nog even afwachten dus! 
@silllb heb je vandaag nog weer getest of wacht je nog even paar dagen zodat het goed op kan lopen?

Ik duim voor jullie! @SillB @Dromertje

Nou, nog steeds niet ongesteld!  Had eergisteren toch maar een test gedaan en zag een licht streepje. Toch maar weer getest gisterochtend en toen geen streepje. Eerst positief met een licht streepje en volgende dag negatief. Heel verwarrend allemaal. Had afgelopen maand ook ovulatietesten uitgevoerd, mijn ovulatie was 1 februari. Nu durf ik niet te testen ? dus heb ik besloten te wachten tot na het weekend ergens.  

@sillasV ik vind dat wel een heel duidelijk oplopend streepje hoor?
@dromertje heel fijn dat jou huisarts wel gelijk actie heeft ondernomen heel spannend?
@jessieJM we hebben al 2 wondertjes dus we weten dat het kan alleen medische hulp kan het zoveel makkelijker maken...?

Dank je wel dat jullie zo mee duimen? 

Wat is dat deze maand toch met het uitblijven van menstruaties en onduidelijkheid over de testen. Lees er best veel verhalen over op het forum

Terug
Bovenaan