NOD Februari 2021

Sje spannend, hopelijk blijft hij uit!
Ik heb net de uitnodiging gekregen van de astrazeneca. Tussen prik 1 en 2 moeten 12 weken zitten... Als ik dan na 2 maanden zwanger zou raken, wordt prik 2 natuurlijk afgeraden. Iemand een idee of je prik 2 dan bijvoorbeeld nog een jaar later kan nemen of dat dat geen zin heeft en je weeeeer 2 prikken moet? Of moet je dan echt 3/4 maanden niet proberen om zwanger te worden, want dat gaat echt wel tegen mijn gevoel in, haha... En ik ben al zo'n schijtert met prikken...?

Tegen mij is alleen gezegd dat je dan de 2de na je zwangerschap moet halen niet dat je de 1ste dan opnieuw moet doen. Ik zou het dus eerst goed navragen?

Ja precies, dan ga ik het wel goed navragen inderdaad.. als ik dan na m'n zwangerschap weer 2 prikken moet dan doe ik het dus liever erna.. anders zou ik nu 3 maanden moeten wachten en dat gaat echt te erg tegen m'n gevoel in eigenlijk. Ik dacht er ook nog aan om te wachten op Jansen, die maar 1 prik heeft (lekker hè, prikangst...)
Maar ik zou het eigenlijk inderdaad eens na moeten vragen. Misschien weet de medewerker van de afsprakenlijn het wel! 
Hoe weet jij dat pannenkoekenplant?

Als je in de zorg werkt raden ze het zelfs ook aan als je zwanger bent dus ik ga de prik sowieso halen maar ik vergeet elke keer te bellen ondertussen had ik ze al beiden gehad kunnen hebben?

Hé meiden

net de dokter gebeld en bloeduitslag is 1 dus negatief. 
weet t ook ff niet meer hoor geen menstruatie als ik volgende week nog niet ongesteld ben moest ik nog een testen. 
dus we verwachte gewoon dat ik ongesteld ga worden. 

bedankt voor jullie lieve woorden de afgelopen dagen

hier inmiddels vanmorge opnieuw getest vandaag mn nod maar nog niks door gekomen
ook geen duidelijke test ik zie die van vanmorge zo goed als negatief 
moemnteel lekker op mn werk gestort 
krijg ik net een berichtje dat mn schoonzus komt vanmidag
zo geen zin in om aan te horen hoe snel alles is gegaan enzo t liefst verzin ik een smoes en zorg ik dat in weg ben maar dat gaat helaas niet 
https://ibb.co/Jc6BP3W

Oh Floor Elvira dan was je al vroeg aan de beurt ;). Ik vind vooral die 12 weken ertussen lang. Ik wil me verder best wel laten vaccineren natuurlijk maar heb me er nog niet genoeg in verdiept zoals je leest, haha. Ik werk (dus) ook in de zorg, alleen niet met extra risico op corona. Toen ik zwanger was raadde de verloskundige het me wel af, om de vaccinatie te nemen mocht ik een oproep krijgen. Maar nu is de situatie natuurlijk anders omdat ik niet meer zwanger ben. Ik zou misschien de verloskundige ook kunnen mailen, had ik nog niet aan gedacht :p

Terug
Bovenaan