NOD Februari 2021

@FloorElvira ja ik sta hier ook echt van te kijken. Dit is ook de eerste keer in al die tijd. Alleen toen ik zwanger bleek bleef hij uit. Lees op dit forum en andere forums ook wel dat je soms pas 2 weken later positief test. Probeer daar maar nu vanuit te gaan maar als ik van de week mijn menstruatie nog niet heb ga ik nog een test doen 

@FloorElvira de bloeding die ik heb lijkt mij teveel voor een innesteling. Maar het is maar weinig maar dit is al de 3de dag. Voel verder soms mini steekjes. Ga toch uit van de menstruatie. Cyclus is altijd al wat onregelmatig geweest. Maar is vaak toch rond 33 dagen. Dit was 4/5 dagen eerder dan gedacht. 

Vervelend hoor mamaloesje. Gek dat het dan opeens ook anders verloopt..
Dromertje echt heel vervelend voor je hoor... wat een onzekere periode nu zo voor je. Echt raar.
Jammer kimmie! Kort inderdaad...
Hier vandaag m'n normale nod, dus toch maar getest en zoals verwacht ook spierwit :p. Heb ook nog geen eisprong gemerkt na de miskraam dus op zich sta ik er niet van te kijken zeg maar, Hahaha. Ik ga nu gewoon elk weekend testen. Totdat ik ongesteld word of twee streepjes zie uiteraard... 
Ik ben echt benieuwd wanneer het weer een beetje start. Nu dus bijna 5 weken na de miskraam en ik had 30 januari een witte zwangerschapstest. Dus de hcg zal misschien een week later helemaal uit m'n lichaam zijn geweest. 

Hoi! Nou helaas ook spierwit hier vanochtend.. Ik denk dat ik ergens de komende dagen gewoon ongesteld ga worden.. Wel apart, want ergens hou je toch hoop in je achterhoofd totdat het echt doorzet.

goedemorgen iedereen 
ik was benieuwd hoe het met iedereen gaat die nog op t wachtbankje zitten
hier nog geen menstruatie te bekkenen en is nu precies een maand geleden na mn miskraam 
denk dat ik vandaag toch nog maar een testje ga halen en kijken wat die zegt
mn vriend denk toch dat ik zwanger ben aangezien ik zo veel afscheiding heb 
en meerdere malen boven de pot heb gehangen met kokhalz neigingen 

@Silllb Pff jemig jij ook nog steeds niet ongesteld. Kan je geen bloed laten prikken bij de huisarts? Wellicht heb je dan gelijk een duidelijk antwoord. Het is zo verwarrend nu voor je. Ik hoop zo dat je zwanger bent. Ik ga duimen voor je test vandaag? 

Terug
Bovenaan