NOD Februari 2021

@floorelvira
hmm.. gaan we toch maar eens doen dan. Ik heb het wel uitgezocht omdat ik ook dacht, dat is weinig, maar las dat 7% veel was. (Dat bijna iedere man echt lager heeft)  hij had er 127 miljoen. Dus kleine 4 miljoen goede zwemmers

@silllb
Goed dat je gezegd hebt hoe je je voelt en dat ze het begreep. Het is ook niet het misgunnen van een ander, maar omdat je zelf zo lang al bezig bent en die miskramen. Ik duim voor je dat je niet voor niks misselijk bent

@mamavanloesje
Ah, heel erg balen:(

@kimmieX alles boven de miljoen vind ik normaal omdat je dan voor alle trajecten in aanmerking zou komen maar mijn man heeft er dus maar 220.000 dus veel te weinig voor iui?
@mamaVanLoesje balen zeg?weet je het zeker want je nod is pas over 4 dagen
@dromertje @SPG hoe gaat het bij jullie??

@Sillb fijn dat je je hart heb kunnen luchten bij je schoonzus. En gelukkig begreep ze je ook. Hoe ga het verder met je?  
@FloorElvira hier alles goed nog steeds geen menstruatie. Zo raar Nog steeds. Maarja we doen het er maar mee hihi.
En hoe is het met jou?

@dromertje Ik zit vandaag op 8dpo maar nog geen bijzonderheden?
@gebruiker94 ik weet niet of je hier nog actief bent maar jou nod staat op 30 februari maar februari heeft maar 28 dagen dus verhuis je mee naar Nod maart??

@FloorElvira ja weet ik zeker dat ik die heb gehad ik voel m altijd en merk het aan me afscheiding. Heb wel hele rare kwaaltjes Nog steeds en er blijven er ook bij komen. ( pijnlijke tepels, meer bultjes op tepel, misselijk, last van me onderrug) Ik blijf het gewoon heeeel gek vinden. 

@floorelvira dat is wel weinig inderdaad:(  hopelijk bied een ander traject een uitkomst. 

Nou hier zal de menstruatie doorbreken morgen. Heb alle voortekenen weer. De bruine afscheiding is meer geworden. Dus korte luteale fase deze keer. Zit op dpo 8.
En gewoon bloedingen en spotting vanaf de eisprong gehad. Zucht. Ben benieuwd wanneer we een afspraak krijgen in het ziekenhuis.

Terug
Bovenaan