Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@ TamaraDe, hier precies hetzelfde, voel ik iets of toch niets.
@ Liefs van, het wachten in inderdaag pittig, mijn NOD is ook dinsdag, spannend!
@ Moniiqueee en Sje, balen zeg, echt heel erg jammer.
Vanochtend een early gedaan maar was geen streep te zien (de moed zakt je dan eigenlijk gelijk al in de schoenen), we gaan het morgen nog een keer proberen maar als deze negatief is dan wachten we dinsdag af, we duimen.
@floorelvira, dan ga ik dat toch eens navragen met het gesprek bij de gynecoloog. Er stond normaaal semen. (69% voorwaarts motief, VCM 88, FIT 76%, normale cellen 4%, rest heeft een kopafwijking) of bedoelen we misschien beide iets anders
@silllb hoe ben je de dag gister doorgekomen met je schoonzus? En zo moeilijk die onzekerheid op de tests
@tamarade jaa blijft moeilijk! Vooral iedere morgen inderdaad! Hopen dat het op een dag gewoon niet doorbreekt natuurlijk!
Ik zit inmiddels op DPO 7, en heb nog steeds sporadisch bloedverlies, al vanaf de eisprong. Begon roze, rood, bruin en nu mix bruin rood. En is mijn baarmoedermond nog niet gesloten
Iedere maand weer nieuwe dingen die ik erbij kan zetten op het lijstje. Het zegt me alleen nu niet zoveel meer. Vaak teleurgesteld, dus bij een steekje buikpijn of bloeding kijk in niet meer van op haha.
@kimmiex
ja ben opzich prima de dag door gekomen ze begon erover en toen heb ik ook gewoon gezecht wat op me hart lag gelukkig begreep ze me volkomen en zag ook wel aan me dat ik heel blij voor der was dus voortaan zou ze t wat subtieler aanpaken
ja die onzekerheid is t ergste en vooral omdat ik smorgens ontzettend misselijk ben tot aan kokhalzend toe
we wachten gewoon weer een paar dagen met testen en als er dan nog niks uitkomt geef ik t op