NOD Februari 2021

@ kleine purk
Oh wat leuk dan gaan we samen op! Pfff die laatste dagen zijn het zwaarst he haha. Heb met mijn vriend afgesproken dat ik echt pas dinsdag test en niet eerder. 
Ik hoop voor ons beide dat we alle 2 dinsdag een positieve test in handen mogen hebben!!

Laat je iets weten?

@lieske
Yes ik ga ook pas dinsdag testen. Haha spannend is het echt wel. Ik ga het jou zeker laten weten. Wij lopen idd lekker gelijk op.
Hopelijk start de boel niet eerder?

[quote quote=10401800]
@Mientjeeee mijn dochter is nu ruim 18 maanden ?
Ik vind het wel spannend hoor ! Bij haar was ik gelijk al zwanger bij ronde 1. Nu zitten we in ronde 3.
Hopen dat het gelukt is deze maand ?[/quote]
Wat leuk! Mijn dochter is vandaag 1,5 jaar!
Was bij haar heel snel zwanger. 3 maanden nadat ik gestopt was met de pil.

Benieuwd hoelang het deze keer gaat duren.

Heb wel wat vage krampjes af en toe onder in mijn buik de laatste paar dagen.. maar verder weinig tekenen.. dus we wachten ongeduldig af!

@mientjeeee same story hier. 15 maanden borstvoeding gegeven en sinds dien een cyclus tussen 28 en 25 dagen gehad. Voor mn eerste zwamgerschap al 3 jaar geen pil geslikt en had toen ook altijd een cyclus tussen 29 en 33 dagen dus opzich vind ik dat allemaal niet zo vreemd.
Ook in ronde 1 zwanger toen alleen dat had ik totaal niet verwacht eigenlijk, zo vlot al. Ik was nog aan het studeren en we besloten toen nu zou het kunnen. Ik ging 3 weken na diplomeren met verlof haha dus het kon inderdaad precies.

Was zeker moe maar dacht niet dat dit al door zwangerschap kon komen. Verder had ik wat krampjes en gevoelige borsten maar niks bijzonders eigenlijk, voelde me pas ellendig bij 6 weken toen.
Nu ook ronde 3 voor een tweede en dochter is volgende week 19 maanden!

Hier wordt het spannend ondertussen! In de nacht van woensdag op donderdag verwacht ik hopelijk geen menstruatie.. mijn hele gevoel schreeuwt dat het gelukt is maarja, de wens kan ook te sterk zijn. Mijn boobies zijn sinds gistermiddag ook erg gevoelig en dat wordt alleen maar erger ?? Voor mij is dat geen menstruatiekwaal maar herken het wel van mijn vorige zwangerschap. Krijg ALTIJD een paar dagen voor m'n menstruatie een onderhuidse pukkel op m'n kin en die blijft voorlopig nog weg ..... spannende dagen! Gelukkig een hoop te doen dit weekend dus weinig tijd om erover na te denken. Februari komt eraan!!!!!!!

Eindelijk weer eens ingelogd op het forum. Wilde even kijken of ik het een beetje beter los kon laten zonder het forum, het is wel redelijk gelukt maar merk wel dat ik het mis om te lezen en te schrijven met anderen. Het voelt niet meer als het bij je dragen van een groot geheim dat je bezig bent voor een kindje omdat iedereen het hier weet haha. 
Mijn nod komt nu erg dichtbij, 1 februari. Afgelopen maanden dacht ik van alles te voelen en nu voel ik echt helemaal niets dus heb echt geen idee. Omdat ik de afspraak met mijn vriend heb dat we alleen samen testen de eerst volgende dag na de nod moet is sowieso tot de 3e wachten door deze afspraak. Dus ?
@smiley wat een rot nieuws! Hopelijk komende maand extra vruchtbaar. 

Terug
Bovenaan