Ja klopt, hier is de termijnecho tussen de 10 en 12 weken helaas. Maar inderdaad, dat lijkt mij ook heftig. Dan ga je er echt meer vanuit dat het allemaal goed zit! Omdat ik nu een miskraam heb gehad zal ik inderdaad wel een vitaliteit echo rond 8 weken kunnen krijgen bij een volgende zwangerschap!
Mijn zwangerschap was ook geen kindje. Alleen een volle vruchtzak met vruchtwater en een placenta. Wel ook passend bij de 10 weken termijn qua grootte. Maar dus zonder foetus/embryo erin. ( Dat is natuurlijk met 10 weken dat dat veranderd dus wat het dan geweest had moeten zijn...). Dus ik had met 8 weken wel al kunnen weten dat het een miskraam zou zijn, maar dan had ik alsnog tot 10 weken afgewacht denk ik. Had ik alleen misschien minder zin in het kindje gekregen uiteindelijk. Maarja. We gaan gewoon door.. en hopen dat het snel wel weer raak mag zijn.
Floor Elvira, hou je het wel een beetje vol nu jullie al zo lang bezig zijn? Blijven jullie om de dag seks hebben elke maand, of laten jullie het soms ook maar een beetje los. Als ik het begrijp heb je al twee kinderen ook?