NOD Februari 2021

Oh ik heb een heel gesprek gemist. 
Ronde 26, wat veel :( 
Nee geen kloppend hartje! De eerste echo is in mijn regio de termijn echo en de miskraam kwam een paar dagen voor de echo. 
Lieske ik hoop dat de clomid je helpt!

@pannenkoekplantje balen zeg?al is 9dpo nog wel erg vroeg
@zwangerYes in de meeste regio's krijg je met 8/9 weken al een echo. Het verwerken van een miskraam na het horen van een kloppend hartje lijkt me nog heftiger?wanneer is in jullie regio de termijn echo? In de meeste regio's pas met 12 weken misschien bij jullie eerder omdat jullie de 8/9 weken echo niet hebben?

Ja klopt, hier is de termijnecho tussen de 10 en 12 weken helaas. Maar inderdaad, dat lijkt mij ook heftig. Dan ga je er echt meer vanuit dat het allemaal goed zit! Omdat ik nu een miskraam heb gehad zal ik inderdaad wel een vitaliteit echo rond 8 weken kunnen krijgen bij een volgende zwangerschap! 
Mijn zwangerschap was ook geen kindje. Alleen een volle vruchtzak met vruchtwater en een placenta. Wel ook passend bij de 10 weken termijn qua grootte. Maar dus zonder foetus/embryo erin. ( Dat is natuurlijk met 10 weken dat dat veranderd dus wat het dan geweest had moeten zijn...). Dus ik had met 8 weken wel al kunnen weten dat het een miskraam zou zijn, maar dan had ik alsnog tot 10 weken afgewacht denk ik. Had ik alleen misschien minder zin in het kindje gekregen uiteindelijk. Maarja. We gaan gewoon door..  en hopen dat het snel wel weer raak mag zijn. 
Floor Elvira, hou je het wel een beetje vol nu jullie al zo lang bezig zijn? Blijven jullie om de dag seks hebben elke maand, of laten jullie het soms ook maar een beetje los. Als ik het begrijp heb je al twee kinderen ook?

@zwangerYes heftig zeg dat je er na 10 weken achter moet komen dat er zich helemaal geen kindje aan het ontwikkelen was?ik heb 8,5 jaar geleden een MA gehad na het horen van een krachtig kloppend hartje geen enkele aanwijzing dat het mis zou kunnen gaan dus indd het was een hele heftige ervaring?nu blijven we gewoon proberen want we weten dus dat het wel kan?

Ja dat was wel echt even heel erg schrikken. Ik vond het toen het gebeurde ook echt erg dat we niet wat eerder een echo hadden want hoe langer de zwangerschap duurt hoe meer vertrouwen je krijgt dat het goed zit (had ik dan). Oei ja dat lijkt me ook echt verschrikkelijk, dat je het ene moment een prachtig hartje hoort en het volgende moment een miskraam krijgt :(

Ik sluit me bij de groep aan! 1e ronde voor ons, we hebben al een kindje van 21 maanden. NOD volgens de app Flo is 22 februari. Heb een behoorlijk onregelmatige cyclus. Moet nog wel een beetje in de termen komen en me erin verdiepen vanaf wanneer je early test enzo kan doen. Ik was van plan om te proberen er relaxt onder te blijven, maar ben al aardig ermee bezig merk ik ?

Terug
Bovenaan