NOD Februari 2021

Hoi allemaal. Ik heb mijn nod op 13 februari. De rondes ben ik niet meer gaan tellen. Het is wel onze eerste ronde in de medische molen. Iui#1.
Erg spannend dus.

Hoi allemaal, mijn NOD is op 12 februari. Het is onze 7e ronde en gaat om ons eerste kindje. Deze week wat licht bloedvervlies gehad dus extra spannend deze ronde. 

Nou ik zit ook al weer eventjes op het wachtbankje. Opzich gaat het aardig goed in vergelijking tot vorige ronde toen ik me helemaal gek maakte met allerlei schijnsymptomen. Maar er is nu ook nog geen teken van dat er iets gaande is (vandaag = DPO 6). Ik was gewoon zo opgelucht dat ik alsnog mijn ei-sprong vond op CD18 (afgelopen zaterdag). Ik had ’s ochtends een smiley en ’s avonds laat voelde ik hem heel duidelijk. Ik denk dat de LH piek de dag ervoor al was gestart dus. Spannend! Ik heb me voorgenomen om dit keer geen early test te doen. Ik test op valentijnsdag (NOD 13/14 feb). Tot die tijd hopelijk verstand op 0 houden.

Dressuurmiep:
Ik ga ook niet meer voor NOD testen elke keer niet kunnen in houden en elke keer weer een kleine teleurstelling dus dat wil ik niet meer. Dus nu wachten we het rustig af! Wel is het een rare maand heb me eisprong niet gevonden deze keer dus zou niet weten wanneer mijn menstruatie begint. Normaal is mijn cyclus 33 dagen dus dat ik volgende week vrijdag! We wacht af wanneer mijn menstruatie begint geef het een hele kleine kans dat ik zwanger ben..

Terug
Bovenaan