NOD Februari 2021

[quote quote=10396042]Vandaag afspraak bij de gyn om mijn cyclus en de tests die ze in de vorige heeft gedaan te bespreken. Hopelijk is alles ok…[/quote]
Succes vandaag. Hopelijk is alles goed 

Ik zit nu op CD9 en vanochtend was mijn temperatuur 37 graden mijn basale temp van vorige periode was 36.3.
Afgelopen dagen steeds rond de 36.8/9 gemeten.
Omdat mijn cyclus steeds 36/38 dagen is dacht ik nu geen streep op mijn ovulatie test te zien.
Maar heb ik zojuist een test gedaan en kreeg ik dit te zien.

https://ibb.co/wYjBjNL

Nu moet ik erbij vertellen dat ik vorige periode ook wel eerder dan mijn vruchtbare periode een test heb gedaan en hier op niks te zien was behalve het controlestreepje.
Het zou zo fijn zijn als ik nu weer een “normale” cyclus heb.
Mijn menstruatie was wel weer normaal.

Hoi Allemaal,Ik sluit ook graag aan.
23feb is mn NOD en we gaan voor de eerste ronde (1ste kindje). Ik vind het allemaal erg spannend en ben er veel mee bezig merk ik.
Liefs

Welkom @Fiennn en @loveAmy! Het is ook spannend. Als de knop eenmaal om is gaat ie niet meer uit ? Ik had me ook voorgenomen om alles heel chill te houden. Lukt niet haha. Hopen dat het gauw raak is voor je.
@Lepris, ik kan echt niet meepraten over ovulatietesten. Nog geen ervaring mee of verstand van☺️
@Dressuurmiep hoe gebruik je teunisbloemolie?
@BelgoGermano succes vandaag! 

[quote quote=10396165]Ik zit nu op CD9 en vanochtend was mijn temperatuur 37 graden mijn basale temp van vorige periode was 36.3.Afgelopen dagen steeds rond de 36.8/9 gemeten. Omdat mijn cyclus steeds 36/38 dagen is dacht ik nu geen streep op mijn ovulatie test te zien.Maar heb ik zojuist een test gedaan en kreeg ik dit te zien. https://ibb.co/wYjBjNL Nu moet ik erbij vertellen dat ik vorige periode ook wel eerder dan mijn vruchtbare periode een test heb gedaan en hier op niks te zien was behalve het controlestreepje.Het zou zo fijn zijn als ik nu weer een “normale” cyclus heb.Mijn menstruatie was wel weer normaal.[/quote]
Mijn vorige cyclus heb ik alleen maar zulke testen gehad :(
Elke dag wel een licht streepje, maar helaas geen knaller. 
Ik heb nu wel een normale menstruatie, alleen cuclysduur is nog erg lang.. 

@dressuurmiep oh meen je niet ? nou ik had vorige cyclus dus wel echt een knal test. En voor de vruchtbare periode dus alleen spierwit. Dus geen idee wat dit betekend. Ik hoop iets goeds ??

Voor de dames die ovulatie  testen doen: merken jullie ook verschil in tests? Ik gebruikte die van de Etos altijd, maar deze maand die van sensitest gekocht. Deze liepen echt heel minimaal op. Vond het bijzonder dat de sensitest nauwelijks een streepje gaf terwijl ik vandaag mn positieve test verwacht. Dus gistermiddag toch de Etos tests gekocht weer, in de avond een gedaan en bleek al positief.. vanmiddag weer een test gedaan en lang zo duidelijk niet meer. Dus vanavond nog een keer testen, gezellig maken en hopen dat het nog goedkomt?
Baal er wel van. Afgelopen woensdag ook gezellig gemaakt, maar dat zal al te lang geleden zijn.. 

Terug
Bovenaan