NOD Februari 2021

Heey dames, ik kom me ook melden! 4 feb is mijn NOD. We leggen er niet te veel druk op deze maand want daar ga ik niet goed op. Ik weet nog niet precies hoe ik dat ga doen ? want ja, we weten allemaal wat we doen en wat het ultieme doel is ?? duuss we gaan het zien. Voor ons zou het ons 2e kindje zijn. Na een stapje terug is dit weer ronde 1. Hou het daar maar op. :) Succes iedereen!!

@Alyda, ik gebruik altijd die van sensitest en vind daar duidelijk mijn eisprong. Heb ook twee maanden die van cb geprobeerd en vond dan nooit een smiley, terwijl de sensitest dan wel positief was.

Het verschilt dus erg per merk en per persoon, het is even uitzoeken welke je zelf prettig vind en die een duidelijk resultaat voor je geven :)

@ SenK, blijft toch bijzonder he, hoe wat voor de een wel werkt voor de ander weer niet werkt. Ik blijf maar gewoon bij de testen van de etos, die werken voor mij blijkbaar prima?

Hey dames. Welkom aan alle nieuwe ladies.
gesprek bij de gyn was goed. Mijn hormoonwaardes waren allemaal normaal. Waarom mijn cyclus nu ineens 10 dagen langer was valt niet meer te achterhalen. Ofwel heb ik geen eisprong gehad, maar dan is het raar dat de ovulatietesten positief waren en mijn menstruatie minstens even hevig was als normaal.
ofwel was er wel een zeer prille zwangerschap maar dan is het raar dat geen enkele test positief was. Kortom, we zullen het nooit weten.
ze heeft ook aangeraden om eventueel al eens een afspraak in een fertiliteitscentrum te maken

Hoi dames,
Ik meld me ook weer voor de nod feb. ?
Hier gaan we voor ronde 4 eerste kindje. Moet helaas nog even wachten tot mijn eisprong deze is rond 29ste. 12 februari is mijn nod.
De tijd tot eisprong vind ik altijd makkelijk vol te houden alleen de wacht tijd vind ik heeeel erg lang duren en denk aan niks anders.. Haha. Gelukkig nu nog even rust.

Het is weer tijd om met de ovutesten te starten, zit nu op dag 10. En om te beginnen ben ik het deze ochtend al compleet vergeten...
Op 7 feb hebben we een afspraak in een fertiliteitscentrum. Hopelijk is het alsnog niet nodig. 

Zou deze week eisprong hebben en werd maandag ineens wakker met buikgriep en koorts, gelukkig nu alleen nog een beetje na-spierpijn maar was bang dat door de koorts mn hele cyclus op de hobbel zou gaan.

En dan toch vandaag een knaller van een ovulatietest, terwijl het gisteren nog een heel licht streepje was. Fingers crossed!!!

@Lepris zou je mijn NOD willen verschuiven naar 11 februari? Volgens mij is het bestand alleen lezen ☺️ Ik denk dat ik ergens tussen de 26e en 31e mijn eisprong heb. Ik doe geen ovulatietesten of temperaturen en mijn cyclus schommelt een beetje tussen de 27 en 31 dagen (is dus al een stuk stabieler dan een jaar terug toen het nog tissen 25 en 35 zat met een uitschieter naar 81 dagen). Vanaf dit weekend dus maar om de dag gezellig maken hopen dat het raak is??
@SenK hoop dat je je inmiddels wat beter voelt en fijn dat je toch je eisprong hebt gevonden. Nu weer wachten.. Haha drama
@BelgoGermano oke dus de dag voor je NOD heb je een afspraak. Ben je dan van plan om voor die tijd een vroege test te doen? Hoop ook dat het niet nodig blijkt ☺️

Terug
Bovenaan