Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dag dames,
Ik heb maandagavond heel bewust mn eisprong gevoeld. Was de 2e of derde keer. Vind het fijn om te merken dat ik mijn lichaam goed leer kennen. Deze ronde zat qua timing en gezellig maken alles goed, dus heb goede hoop?
Worden weer 2 spannende weken hihi
Succes aan alle dames die deze week hun eisprong hebben ;-)
IK vermoed dat mijn eisprong vridjag of zaterdag zal zijn en NOD dan 6 of 7 februari. UIteraard test ik vroeger, kan het nooit laten Meestal op DPO8 al..
Net ovutest gedaan en nog negatief, zoals het hoort volgens mijn cyclus.
@Belgo, hopelijk is het deze ronde raak! En snap dat vroeg testen wel, helaas kan ik het ook niet laten..
Hier inmiddels op CD16, nog geen positieve ovulatietest, maar gezien de lengte van mij nvorige cycli verwacht ik dat ook niet. Hoop alleen dat die dit keer rond de 20e zal zijn...
@Belgo hopen dat het niet nodig is maar ook fijn dat je daar al redelijk snel terecht kan! Ik duim mee voor je.
Hier maandag en dinsdag (beide om 13uur) positieve ovulatie testen gehad vandaag al bijna helemaal wit. Dat betekend dat onwijs lastige wachtbankje zich weer aan dient. Mijn LF zit zo rond de 12 dagen. Ik heb besloten niet meer te gaan testen voor mijn NOD. Dus mocht ik over tijd zijn test ik pas op 3 februari. Kijken of ik dit voornemen ook vol kan houden haha.
BelgoGermano, Spannend dan lopen wij ongeveer gelijk, ik vermoed dat ik mijn eisprong ook zaterdag ongeveer heb
Volgens mijn eigen berekening zou ik deze gisteren gehad moeten hebben, maar volgens mij is dit niet gebeurd en aangezien de laatste 2 maanden ineens mijn menstruatie een paar dagen later is vermoed ik dat mijn eisprong ook later is dus gok op zaterdag haha. Naja we gaan het weer mee maken ;-) Ga het gewoon de hele week gezellig maken hahaha.