NOD Februari 2021

Ik heb verder voor mijzelf geen update, lichtbloedverlies is wel gestopt vrijdag. En had vrijdag menstruatiekrampen, had verwacht -en het gevoel-  dat mijn menstruatie zaterdag zou starten ipv a.s. donderdag. Het zo'n menstruatie naar gevoel. Maar het is uitgebleven. Wel een vroege test gedaan maar die is negatief.
En man man wat een opvliegers heb ik deze week. Normaal zo koud als een ijsklontje, zelfs mijn man klaagt dat er stoom van mij afkomt snachts..  Nu gewoon wachten op donderdag the big NOD.

@sanne beau, nou wie weet is het dan een innesteling???

Hier is de onrust ook al weer toegeslagen. Sinds gisteren een klein beetje bruinverlies (dag 26 en 27). Cyclus varieert van 27 tot 32 dagen. Deze maand voor het eerst eisprong gevonden dmv ovulatietesten. Die was op dag 18. Hoop dus eigenlijk op een lange cyclus en dat dit de innesteling is (zou kunnen DPO 7 en 8)... Maar ja kan dus ook een aankomende menstruatie zijn. Ben dus prima in staat om advies te geven, maar als t op mezelf aankomt ho maar?

@FloorElvira nee ik heb eigenlijk geen idee hoe lang mijn LF is. Deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt ?‍♀️ spannend dus! 

@JessieJM die dacht ik op dag 19 (6 na IUI) al te hebben gehad. ?. Snap er sowieso niks meer van. Vandaag had ik weer van die krampjes.. Clomid kan volgens mij ook nog voor bloedverlies zorgen.

Dit is ook mijn 26ste dag (cyclus rond 28d) Ik denk dat we dat allemaal wel kunnen. Maar zelf ons eigen advies opvolgen, ho maar.. ?

Ik hoop ook voor jou dat het de innesteling is en niet je menstruatie! Misschien helpen positieve gedachtes ons!

Ik heb het voornemen niet meer te testen tot donderdag ?? . Geen kwaaltjes opzoeken want alles is toch door de war door de Clomid.

Hoi allemaal,
even stil geweest vanuit deze kant omdat ik er niet te veel meer mee bezig wilde zijn. In mei 2 jaar bezig voor 1ste kindje En 3 miskramen gehad
Maar nu had ik zaterdag iets geks. 
-19 januari menstruatie gehad-31 januari/1 februari had ik mijn ovulatie. 
-verwachte menstruatie 14 februari
Zaterdag kreeg ik ineens licht bloedverlies rood/rozig minimaal. Duurde ongeveer 1,5 dag. Heb dit nog nooit gehad verder ook niet bij mijn miskramen. Weet dat ik gewoon moet afwachten maar dit is weer iets nieuws voor mij dus vandaar mijn vraag ☺️ 
Wie heeft dit ook gehad en bleek zwanger  te zijn? Of is gewoon ongesteld geworden. 
Alvast bedankt voor jullie reacties ☺️

Terug
Bovenaan