NOD Februari 2021

@jessiejm yes ga ik doen! Ik moet even kijken hoe anderen ook dingen kunnen aanpassen haha
ALS HET GOED IS KAN IEDEREEN NU BEWERKEN!

Ik zit nu op cd14 en tot nu toe nog geen positieve ovulatietesten gehad... hopelijk wel nog voor CD22 vorige cyclus had ik op die dag mijn ovulatie

Ponk, dan ben jij mijn cyclus maatje :–)
leuk om samen af te tellen, dan weet je wat er in de andere omgaat.
lepris, dat is wel lang! Dan ben ik blij met mijn cyclus van 27 dagen.
De moeilijkste periode vind ik die tussen ovulatie en nord., dan ben ik er bewust en veel mee bezig.

@belgogermano pff ja klopt hoor mijn cyclus was vorige x 36 dagen ? dus hoop nu echt dat die wat korter is!

Die wacht weken zijn inderdaad killing ?

Ohh Lepris, herken me helemaal in jou :(.
Vorige cuclys 40 dagen, daarvoor 34 en daarvoor ook 40... 
Mijn vroegste ovulatie was dag 24 dus ook nog een korte LF.
Hopelijk heeft het nog met 'ontpillen' te maken. 

@dressuurmiep pfff dat is ook echt lang hoor!!! Mijn langste cyclus was 38. Vind het ook echt kut dat het zo lang duurt!
Hoop ook dat het met het ontpillen te maken heeft en dat straks ons cyclus gewoon weer normaal is!

Oepsie ik heb me een week vertelt bedacht ik me vanochtend.. ik dacht dat ik als NOD 3-4 februari zou hebben, maar het is 10-11 februari. Kan iemand dit aanpassen in ons schema? Het lukt me zelf niet?
Ik zit op CD 10 nu. Nog geen symptomen, afscheiding begint sinds vanochtend wat toe te nemen (begint vaak een week voor de eisprong). Ik gok dat ik dus rond CD 16-18 mijn eisprong heb. Ben niet helemaal regelmatig nog dus weet het niet exact, maar aan mijn steeds meer toenemende afscheiding kan ik steeds meer merken wanneer het eraan komt (excuses voor de details). Dus goed in de gaten houden. Spannend weer!

Mientjeee, heel herkenbaar hoor je symptomen :-D
Hier is dat net zo, zit op CD 11 en sinds 2 dagen ook meer afscheiding. Eisprong normaal overmorgen op CD 13.

Lepris en Dressuurmiep, wat lang!! Het kan idd wel met ontpillen te maken hebben. Toen ik probeerde zwanger te worden van de oudste (en dus van de pil af was) had ik ook deze enorme verschillen en lange cycli. Gelukkig heeft zich dat vanzelf geregeld.

Terug
Bovenaan