NOD Februari 2021

Hey, wel ik ga voor een 4de kindje... ik ben 36 en heb sinds 2 jaar een nieuwe relatie en nieuw samengesteld gezin, mijn partner heeft een zoon van 13 jaar en ik heb 3 kids van mijn vorige partner, die zijn 14, 12 en 8 jaar. Dit wordt dus een "nakomertje", we hebben hier heel lang over nagedacht en getwijfeld maar beslist om er toch voor te gaan! Mijn kinderwens is precies sterker dan ooit terwijl ik nooit gedacht had paar jaar geleden dat ik dit alles ooit nog zou meemaken! Het is een "gevoel" en moeilijk uit te leggen want uiteraard hebben we al een groot gezin en als je puur praktisch denkt dan zal het wellicht wel druk worden...andere mensen zullen ons misschien gek verklaren maar we volgen ons hart en gaan ervoor, we hebben hier liefde genoeg met z'n allen voor nog een kleintje ? Na check up bij de gynaecoloog en een goed gesprek met haar ben ik dus gestopt met de pil... dit is nog maar de eerste ronde!

AnnekeDBo

Welkom! En nee je bent niet gek. Jullie weten wat jullie gelukkig maakt dus lekker ervoor gaan.

Ik vind het ook moeilijk, maar ik probeer het oordeel van ‘buiten’ los te laten, je bent niemand iets verschuldigd. You do you! ??

Wel spannend! Hoop dat het snel lukt!

@AnnekeDBo welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?waarom heb je bij de gynaecoloog alles laten checken als ik vragen mag meestal moet je toch eerst half jaartje proberen?
@lotX balen zeg?

Die check-up was eigenlijk gewoon een routine controle, was al 2 jaar geleden dat ik es ging dus moest best wel es gaan, ondertussen met haar dan over de "nieuwe" kinderwens gepraat ? toen nam ze  extra echo en naast uitstrijkje ook een kweek aangezien ik 8 jaar geleden es "afwijkende" cellen had bij mijn uitstrijkje, dit werd toen wat opgevolgd maar ging vanzelf weg. Dit deed ze om es te kijken of alles "ok" was...en dit was dus het geval, helemaal klaar zei ze om opnieuw zwanger te worden...hahaha
Ik vond het voor mezelf gelijk wel belangrijk om met haar te praten hierover, ik ben ook al 36 en is toch anders dan als je 21 bent zeg maar...

@ZwangerYes ja heb net een test gedaan, helaas negatief. denk dat wij doorschuiven naar de volgende maand. Aangezien as zondag mijn nod is had ik vandaag toch al wel iets moeten zien op de test van kv2v5. 

Dromertje

Volgens mij hoeft dat niet perse zo te zijn. Kan nog steeds zijn dat er onvoldoende hcg in je urine zit. Lees hier dat er dames zijn die pas op de NOD of zelfs er na positief testen.

@SanneBeau oké dan nog even afwachten m, had beter nog niet kunnen testen haha..  
  @AnnekeDBo vorige week 6 & 7 februari   
-19 januari menstruatie gehad-31 januari/1 februari had ik mijn ovulatie. 
- 6+7 februari licht bloedverlies 
-verwachte menstruatie 14 februari

Terug
Bovenaan