NOD Februari 2021

Pfff zo heftig hè die miskramen.
opzich kon ik er wel mee om gaan hoor precies wat je zegt dan is er iets niet in orde. In totaal 3 miskramen gehad waarvan er 2 uit zich zelf "eraf" zijn gekomen en 1 met cytotec behandeling. Had een afspraak bij de verloskundige met 8 weken en toen zagen ze dat het hartje niet klopte. Alle 3 in vroeg stadium. Ik ga volgende week zeker even bellen want met die vraag blijf ik maar zitten. En wil vragen wat de eventuele verdere stappen zijn. Klink heel raar misschien maar ik wil dit mezelf niet nog een jaar zo aan doen. Super fijn natuurlijk om te weten dat alles in orde is. Maar waarom lukt het dan niet dat is het rare.
mosschien er teveel mee bezig. Dat zeggen mijn vriendinnen ook.. Maarja voor hun was het een keer en gelijk raak? dus hun kunnen zich ook niet in mijn situatie plaatsen. 

@kinderwens geen probleem, je hoeft je dus echt geen zorgen te maken als je geen bloeding hebt!
Met mij gaat tot nu toe alles goed! Alleen nog steeds last van mijn borsten, het lijkt alsof de aderen zich nu nog meer laten zien haha.
Maar voor de rest valt het allemaal nog mee gelukkig ☺️ hopelijk is het bij jou ook snel raak ❤️

@kleingeluk je kan altijd laten checken of de keizersnede schade heeft achtergelaten daarvoor hoef je geen jaar te wachten want dan gaat het niet specifiek over de vraag waarom je nog niet zwanger bent?

Hi Floor Elvira, nee helaas niet. Ik mag volgende maand naar het ziekenhuis voor controles. Mijn vriend is positief ingesteld en zegt dat het wel goed komt.
Ik ga dus zonder hem wat onderzoeken laten doen, voelt als een beetje tijdswinst. Maar ik wil graag dingen uitsluiten.
Wellicht dat hij daarna overstag gaat..?

@dromertje en FloorElvira,
Vandaag ook een negatieve test helaas pindakaas.
Ik heb nog steeds van die krampen maar dat komt en gaat. Vandaag licht bloedverlies gehad, was meer afscheiding (wit) met klein beetje bloed.

Contact gehad met de gynaecoloog, die gaf aan nog even af te wachten, kan zijn dat de menstruatie moeizaam op gang komt of dat er nog te weinig zwangerschapshormonen zijn aangemaakt om te kunnen detecteren. Dit was wel voor ik dat bloedverlies had.

Door die krampen/steken dacht dat het zou vloeien maar was echt weinig en na afvegen was het weg. Denk dat het morgen pas echt op gang komt. Of niet natuurlijk. ??‍♀️

Dromertje, laten we hopen dat zondag (of daarna) je alsnog een positieve test in handen hebt?☺️ Lijkt me heel lastig dat ze in het ziekenhuis niet veel konden doen. Vooral omdat je al zo'n tijd bezig bent. Kan me niet voorstellen hoe frustrerend het is dat ze niks vinden en je je af vraagt waarom het dan niet lukt. Ben zo blij dat er forums zoals deze bestaan waar we erover kunnen praten en elkaar kunnen steunen. Ik merk dat het me deze maand erg geholpen heeft.

Lepris, ik ben blij dat alles goed gaat. Ik hoop dat het een goed teken is en je op je nod een positieve test in handen mag hebben. Heb ook last van mijn borsten de laatste dagen, fingers crossed ? ?

Terug
Bovenaan