NOD Februari 2021

In het lijstje is onder mientjeee een lege regel misschien handig om te laten staan want dan weten we wie de eerst volgende is met Nod?

Dressuurmiep gefeliciteerd!!! ?? 
Ik lijk straks nog es of ik die foto's hier kan posten, kweet niet hoe? Lukt iig niet met telefoon...misschien wel via PC

@annekeDBo nu mupload niet meer bestaat weet ik helaas ook niet meer hoe je foto's kan delen was echt een hele handige site?

FloorElvira, het ging ook een beetje raar, want ik had een dag voor mijn NOD een spierwitte test... dus had de hoop opgeven.
Maar was nu nog steeds niet ongesteld dus dacht voor de zekerheid toch nog een test (meer met de gedachte om een zwangerschap nu echt uit te sluiten) en die was ineens positief :)

Leuk! Gefeliciteerd voor de zwangere!
NOD is volgende week. Wel nu romige witte afscheiding en buikpijn. Denk dat m'n ms echt doorkomt nu. Baal er deze maand van, ik voel me ook helemaal niet zwanger. Ik heb gelukkig geen testen in huis dus dat scheelt! Geduld is toch wel ff een dingetje hoor.. ik dacht echt dat het deze maand zou gebeuren. Knaltesten met ovulatie, vaak genoeg gemeenschap gehad. zelfs nog m'n benen in de lucht gehouden! Jammer jammer jammerr.. 

Hee Dames!
Na een tijd aardig actief te zijn geweest op het forum, heb ik heb de laatste maanden wat rust genomen op het forum. We zijn 11 maanden onderweg nu, en ondanks dat ik het iedereen echt gun. Deed het me een beetje zeer steeds te lezen als er mensen zwanger waren.
Maar nu voel ik me een beetje onzeker, en wil het gewoon graag even delen.
Heb al veel kwaaltjes/symptomen van alles gehad. Dus sta nergens meer van te kijken.

Afgelopen vrijdag heb ik een positieve ovulatietest gehad. Zaterdagmiddag krampen, ovulatie dacht ik.
Gistermiddag roze bloedverlies. (Ovualtiebloeding dacht ik??? Niet eerder gehad nog)
Vanmorgen was mn temperatuur nog niet omhoog. Zal hopelijk morgen komen.
Maar nu....
Vanmorgen had ik ineens bruine afscheiding. 
(Heb dit als eens eerder gehad gedurende een hele week voor mn menstruatie) maar nu al???
Wordt er onzeker van en het voelt niet fijn. De hoop voor deze maand ook alweer opgegeven. 
Herkent iemand het?

Terug
Bovenaan