NOD februari 2022

Hoi hoi, ik zou me ook graag melden ? Mijn NOD is 4 februari (denk ik), maar ik heb vandaag een CB digital test in handen met 1-2 weken zwanger... dus ik snap er niks meer van? Kan dit al? 
 
Hoi, 
deze middag had ik een LH-piek volgens m'n test.. dus mijn NOD zal op 14 februari vallen, volgens m'n app. Wordt dus sowieso een speciale valentijn, hihi. 
 
@boterbloempje Dat zou wel heel vroeg zijn! Je kan m openbreken als je wilt. Dan kom je een gewone zwangerschapsteststrip tegen die je kan aflezen. Op YouTube kun je er wel het een en ander over vinden! :)
Zoals deze, hier is de vrouw niet zwanger: https://youtu.be/jUPoSnhhKOg
 
@boterbloempje wat leuk! Das goed nieuws hopelijk komende test ook positief !
ik zit nu op dag 20 en heb besloten dinsdag te gaan testen(early) want vorige cyclussen waren kort (17 en 20) dus spannend wat daaruit komt! ? mn NOD heb ik vrij laat ingeschat namelijk op zaterdag.
na t eten (ontbijt) voelde ik ineens belletjes in mn onderbuik zo gek gevoel maar zou mn darmen ook kunnen zijn haha? ik voel ook van alles lichte dingen en hebt t idee dat wel iets gebeurd maar of t goed teken is... no idea. Vanmiddag mooi veel afleiding (wandelen) en morgen werken wat ook mooi afleiding geeft.
fijne zondag!
 
@lis dankjewel!! Ik heb vanmorgen (kon het niet laten) nog zo'n digitale gedaan en wederom positief.. Dus ik zal het langzaamaan maar eens gaan geloven.. 
 
ben benieuwd naar jouw test!!!
 
 
 
 
@boterbloempje16 ahhh wauwww! Gaaf! Gefeliciteerd!
@lis- ga super hard voor je duimen! Wat afleiding is inderdaad fijn.. wordt zelf knettergek hier hahah, ben blij dat ik straks kan werken, dan gaat de tijd wat sneller. Geniet van het wandelen!
Fijne dag iedereen!
 
Wat balen van je ongesteldheid Frasseke! Hopelijk is de volgende ronde jullie ronde ?

Boterbloempje wat leuk en al voorzichtig gefeliciteerd!

Ben wel benieuwd naar deze ronde want door drukte, ziekte en sollicitaties ligt het allemaal even wat op een laag pitje. Ik heb me iig voorgenomen niet weer een early test te gebruiken en op z’n vroegst rond 9-2 te testen (kom dan terug van een werktrip).
 
Terug
Bovenaan