NOD februari 2022

@Frasseke Ah op die manier! Zou het wat van je af zetten dan en voor het weekend nog even wat klussen. Misschien lukt het dan onverwacht wel :) succes! En veel plezier vooral ;)
 
Wat een fijn zo'n actief topic. Inmiddels alles gelezen. We hebben nog een wens voor een 3e kindje, en zitten nu in ronde 3. Ik dacht nu veel relaxter te kunnen zijn en alles lekker op me af te laten komen, maar zo minder waar. De eerste ronde lukte het nog wel iets, maar nu... Mijn verwachte NOD is op 16 februari.
 
Yesshh dames,
Ik heb vandaag een vaste smiley op cb test... gisteren en eergisteren een knipperende gehad..

2 dagen geleden gezellig gemaakt, vanavond weer.. en dan hopen..
 
Ik had het al laten weten maar het is nog niet aangevuld in de lijst; ik ben op 3 februari ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde!
 
[quote quote=10530136]Yesshh dames,
Ik heb vandaag een vaste smiley op cb test... gisteren en eergisteren een knipperende gehad..

2 dagen geleden gezellig gemaakt, vanavond weer.. en dan hopen..[/quote]Fijn dat je nu zekerheid hebt. Lekker gezellig maken en dan afwachten.

Hier ook een opkomende ovu test. Ik gok donderdag mijn eisprong. Vanavond al gezellig gemaakt en denk morgen ook. En dan is het weer op het wachtbankje
 
[quote quote=10530002]Mijn verwachte NOD is op 16 februari.[/quote]
De mijne ook. Gezellig! Nog een weekje te gaan.
 
 
Jaa super spannend allemaal. Ik kon niet wachten en dus al een vroege test gedaan waar een heeel licht streepje op stond dus test vrijdag weer om te kijken of het dan duidelijker is. Maar word echt gek van de onzekerheid
 
Terug
Bovenaan