NOD februari 2022

Wat leuk om een actief topic te zien. Ik zal me even voorstellen. Mama van een zoontje van april 2020 en zijn bezig voor een tweede kindje. Zitten nu in ronde 3 en mijn nod is 12 februari. Leuk om te zien dat er bij mensen al veel positief nieuws is. Ik word zelfs steeds heel onzeker en hoop zo op een zwangerschap dat ik bang ben er teveel mee bezig ben en het daarom niet gaat lukken.
 
Ah gefeliciteerd voor de mensen die inmiddels een positieve test hebben. Leuk om te zien dat er geluk is in deze groep. Hier de komende dagen mn ovu dus hopen dat het dit keer raak is.
 
@bosbesje jeetje wat een domper weer hè. Balen... hopen op volgende ronde!

@Anirbas en Frasseke, denk dat je op 20-25 meiden niet zozeer op statistiek mag kijken hoor! Er zit zeker een kans in voor iedereen. ?

Heb hier vanochtend weer getest en het loopt iets op! Ik kan het nog steeds niet echt geloven. Ik test vrijdag nog een laatste keer en als het dan nog steeds opgelopen is, bel ik de gyn voor een afspraak (is normaal in Duitsland).
 
@trotsemamaaa welkom en heel herkenbaar hoor! Was daar ook bang voor en merkte aan mezelf vrij snel dat ik er te veel mee bezig was. Maar snap heel goed dat het lastig is van je af te zetten!!
 
Oh even zo’n baal momentje. In mn team in 1 week 2 aankondigingen. Ik wil ook… :( Maar wil ook niet teveel ermee bezig zijn. Al is dat wel heel moeilijk als je er zo midden in zit. Herkenbaar?
 
@maedsche, nee inderdaad niet te veel io de statistiek letten bij zo'n kleine groep. Het is meer ook dat mijn man dus dit weekend weggaat en ik net dan mijn ovulatie ga hebben waarschijnlijk. Probeer nu gewoon er niet mee bezig te zijn en heb deze ronde gewoon al een beetje opgegeven, omdat er anders weer een grote teleurstelling gaat zijn.

@blauwoogx, ooh echt super vervelend. Toen wij net begonnen ook 3 aankondigingen in een maand van familie en vrienden. In mijn vriendengroep alle meerdere kleine en daar ging het allemaal super snel. En nu in december ook aankondiging van collega, in een keer zwanger... Hier al ronde 8 en nog niets... Echt elke keer balen en inderdaad ik wil ook gewoon, laat nu maar eens een keer die positieve test komen. Maar helaas je kunt er niets aan doen. Dus af en toe gewoon lekker een dag balen oid en dan weer door..
 
Terug
Bovenaan