NOD februari 2022

@maedsche dankjewel!! Ik ga zeker proberen het van mijn af te zetten. Ga nogsteeds ervanuit dat het hem niet gaat worden, maar wie weet. Ik ben ook weer met mijn ovulatie testen begonnen en nog geen licht streepje te bekennen. Als we geluk hebben komt deze vandaag en dan de dikke streep morgen. We zullen het zeker nog gezellig maken vanavond of morgenochtend ?
@Meisjesmoeder, welkom! Ja ik merk zelf ook dat het met de ronde lastiger wordt om het geen moetje te laten worden... Voor ons is het eerste kindje, dus verder geen ervaring ?
@wachtenduurtlang, oooh wat fijn dat je een positieve ovulatie test hebt!! Lekker goed gezellig gemaakt zo te lezen ? Gaat je NOD dan nu ook naar ~24 feb?? 
@LineLine, sorry had je bericht inderdaad over het hoofd gezien, nu aangepast. Echt balen dat het hem niet geworden is... Gun het iedereen zo hard!
@Trotsemamaaa, ooh heel spanned!! Hopelijk loopt het op en mag er straks een ? bij!!
@Anirbas, balen? hopelijk dan volgende ronde!!
@Aminad, welkom! Ik heb je toegevoegd aan het overzicht! 
 
Zo te zien wordt het weer een spannend weekend met alle aankomende NODs!! Hopelijk kunnen we weer wat leuke smileys toevoegen volgende week! Ik duim verder voor jullie allemaal ? + mezelf ?
 
Hoi dames,
Ik heb alles weer bijgelezen en wat leuk dat er weer wat goed nieuws is, Gefeliciteerd!
Menstruatie is hier gelukkig voorbij, volgende week gaan we lekker een weekje naar het strand toe dus dan hoef ik er niet te veel mee bezig te zijn!
 
Hoi allemaal, Ik ben hier voor het eerst. Op het forum terechtgekomen omdat ik me vanavond helemaal gek zit te maken? Mijn NOD was 2 dagen geleden en dit is ronde 8 voor ons. Ik heb 2 dagen voor mijn NOD een early test gedaan van Kruidvat en die was negatief, we vinden zo'n negatieve test echt pijnlijk. Dus proberen nu te wachten tot het weekend voor ik opnieuw ga testen. Maaaaar vliegt me nu dus even aan allemaal, is zooo spannend! Fijn om jullie verhalen te lezen, iedereen met een positieve test, gefeliciteerd ? en de rest heeeel veel geluk gewenst!!
 
Hoi LenV,

Wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt. Je hebt niet toevallig je booster gehad of ziek geweest? Dat zou je cyclus wat kunnen verstoren.

Hopelijk was je nog gewoon te vroeg en komt dit weekend je positieve test!!
 
Mijn nod verschuift naar 27 februari ?
Vandaag m'n 1e positieve ovulatie test pas dus verwacht mijn ei zaterdag of zondag.  Gezellig maken maar dit weekend!.
Helaas nu nog een langere cyclus dan de vorige keer dit maal 38 dagen .
 
Ik ben sinds gisteren op dit forum. Mijn NOD zou 25 februari moeten zijn, maar ik denk haast dat dit gaat opschuiven, heb mijn ei namelijk nog niet gehad.. mijn cyclus is 25 a 26 dagen
 
Terug
Bovenaan