NOD februari 2022

Even een aanvulling op mijn vorige bericht: De ovulatietesten laten 0,0 zien zelfs geen lichte streep. Ik word hier erg onzeker van! Hebben jullie tips hoe jullie hier zelf mee omgaan? Het komt denk ik ook omdat ik hier heel nieuw in ben, we zitten ook pas in ronde 2. Weet gewoon niet zo goed hoe mijn eigen lichaam werkt (klinkt heel stom ik weet het).
 
[quote quote=10530981]Even een aanvulling op mijn vorige bericht: De ovulatietesten laten 0,0 zien zelfs geen lichte streep. Ik word hier erg onzeker van! Hebben jullie tips hoe jullie hier zelf mee omgaan? Het komt denk ik ook omdat ik hier heel nieuw in ben, we zitten ook pas in ronde 2. Weet gewoon niet zo goed hoe mijn eigen lichaam werkt (klinkt heel stom ik weet het).[/quote]Hoi Gebruiker10379354, ah wat vervelend dat je nog geen positieve test hebt. Ik werd van teveel testen zowel zw als ovu echt mega onrustig wat nooit ten goede komt aan de hele cyclus en proces. Na een paar cyclussen heb je vaak inzicht in je eigen cyclus. Loslaten en blijven genieten samen is het beste advies.
 
[quote quote=10530981]Even een aanvulling op mijn vorige bericht: De ovulatietesten laten 0,0 zien zelfs geen lichte streep. Ik word hier erg onzeker van! Hebben jullie tips hoe jullie hier zelf mee omgaan? Het komt denk ik ook omdat ik hier heel nieuw in ben, we zitten ook pas in ronde 2. Weet gewoon niet zo goed hoe mijn eigen lichaam werkt (klinkt heel stom ik weet het).[/quote]Hee hier ook ronde 2 en ook geen idee hoe m'n cyclus loopt nog ivm pilgebruik. Hier gebruiken we nog geen ovu testen, maar hou wel m'n menstruatie en klachten etc bij in een app. Ik denk dat je niet te veel moet focussen op wanneer je ovulatie is en het het beste is om gewoon plezier te hebben met je man of vriend. Hoe meer je erover nadenkt hoe moeilijker het wordt om zwanger te worden. Geldt ook voor mij haha. Succes ?
 
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties en leuk om hier herkenning te vinden/ervaringen te delen. Iedereen veel succes en voor iedereen die al een positieve test heeft van harte gefeliciteerd! 
 
Ik denk dat dat het belangrijkste is, een fijne tijd samen hebben! Ik werd ook echt gek van die testen en de kwaaltjes. Ik had mn ei gisteren verwacht maar ovu testen gaven nog niks aan. Nu heb ik 1,5 week geleden mn booster gehad en sinds maandag positief op Corona dus zal alles wel in de war zijn. Ik heb t dus voor nu maar even losgelaten
 
Hier de hoop ook echt wel een beetje weg.? Ovulatietesten nog niet positief en man is gister vertrokken voor 3 weken. Donderdag nog wel gezellig gehad, maarja dat wordt gauw al te veel tijd tussen dat en ovulatie. Vanaf volgende ronde (9) er dan maar weer vol tegenaan.
 
Het kan gek lopen, na dagen een negatieve ovu test zonder streepje vandaag ineens een knal positieve test! Frasseke, misschien gebeurt dat bij jou ook nog 
 
Terug
Bovenaan