NOD februari 2022

Wat fijn en gek he hoe dat kan. Hopelijk ben je niet zo ziek van corona en kunnen jullie het gezellig maken. Hoe wijzig je trouwens je gebruikersnaam? Ik ben nu gebruiker zoveel, lekker onpersoonlijk haha 
 
Wat balen voor je Frasseke, hopelijk klein wonder voor jullie deze cyclus, you never know. ? 
Ik ben inmiddels 5 dagen overtijd, morgen ga ik een test doen, super spannend, dus ben benieuwd of ik slaap vannacht. ? Wordt wel de ergste teleurstelling tot nu toe als de test weer negatief is... 
Booster heb ik 2 maanden geleden gehad, die cyclus 2 dagen later ongesteld en de cyclus daarop weer normaal 26 dagen. Dus hoop dat het nu geen invloed meer heeft en ben niet ziek geweest, maar goed nog genoeg andere dingen die mijn cyclus kunnen verstoren, dus maar rustig (hoe dan?! ;) ) test van morgen afwachten.
 
[quote quote=10531136]Wat fijn en gek he hoe dat kan. Hopelijk ben je niet zo ziek van corona en kunnen jullie het gezellig maken. Hoe wijzig je trouwens je gebruikersnaam? Ik ben nu gebruiker zoveel, lekker onpersoonlijk haha [/quote]Bij de app in ieder geval bij profiel, ik denk op de site ook... Inderdaad onpersoonlijk gebruikerszoveel naam. Hopelijk lukt het en dan zal ik hem voor je aanpassen in het overzicht?

 
@LenV dankjewel!! Ja inderdaad op een wondertje hopen en nu ben ik er zelf wel nuchter onder, volgende maand beter. Maar misschien wordt dat toch anders als ik ongesteld wordt, alleen thuis....

Hopelijk voor jou morgen die positieve test! Lijkt er zo toch echt wel op dat het raak moet zijn! Ik duim met je mee ?

En voor de rest natuurlijk ook??
 
Goedemorgen, ik meld mij ook graag hier! Mijn partner en ik zijn deze maand begonnen met proberen voor ons eerste kindje. Ik ben 28 en mijn partner is 33. Mijn NOD is 17 februari, ben heeel benieuwd!
Al veel positieve testen voorbij zien komen, gefeliciteerd iedereen!! ?
 
Terug
Bovenaan