NOD februari 2022

Hi dames, Ik meld me ook graag aan! Mijn NOD is 17 februari. Begin december een MA gehad en eigenlijk pas sinds half januari van alle ellende af (hoop ik). Ik testte tot mijn menstruatie van toen ook nog steeds positief. Ik was 8,5 week toen we erachter kwamen.  Gefeliciteerd aan iedereen die al een positieve test in handen heeft gehad! X
 
Even testen of het gelukt is mijn gebruikersnaam te wijzigen van Gebruiker10379354.
Verder vroeg ik mij af, ovulatietest was op 12 februari positief. Dus waarschijnlijk 13 februari mijn ei. Verschuift mijn NOD dan automatisch naar 27 februari of zou dit dan gewoon 25 februari kunnen blijven? 
 
@HasiE gebruikersnaam wijzigen is gelukt! In principe hoeft je NOD niet te verschuiven omdat je een korte LF kan hebben. Ik zelf houdt wel de 14 dagen aan omdat ik dan zeker weet dat ik ongesteld had moeten worden. Vaak wacht ik zelfs nog iets langer voor ik wil gaan testen (nog nooit nodig geweest, het testen dan). Dus wat je zelf dijn vind, maar bij een regelmatige cyclus zan je gewoon weer op je verwacht NOD wel of niet ongesteld worden?
 
Alle positieven weer gefeliciteerd, super leuk altijd om het nieuws weer te lezen. Hier tot nog toe geen ongesteldheid. Vorige week 1 vroege test gedaan die een licht streepje deed vrijdags weer gedaan en toen niks en durf nu dus nog niet te testen. Ik wacht nog even geduldig af omdat ik laatst ookal later was. Ik hoop dat het gelukt is en de negatieve test niet klopte maar ben bang dat het een deze dagen alsnog gaat komen. We wachten dus vol spanning nog even af.
 
@trotsemamaaa o wat spannend! Vooral omdat je wel een beetje hoop heb van het lichte streepje, maar 'bang' voor de teleurstelling. Ik hoop dat je een deze dagen een duidelijk positieve test heb!
 
Terug
Bovenaan