NOD februari 2022

[quote quote=10531932]Dag Dames, Gefeliciteerd aan iedereen die een positieve heeft. en veel succes aan de andere dames, hopelijk hebben wij allemaal snel een positieve test, Hebben jullie ook veel last van jullie darmen vlak voor NOD ? Ik heb normaal altijd last van mijn darmen enkele dagen voor mijn menstruatie. Maar nu 1 week voor mijn NOD, heb ik er extra last van (vooral veel Diarree) sorry voor de uitdrukking zijn er dames die dit herkennen?[/quote]
Ik heb dit ook altijd tijdens mijn menstruatie, maar nu ineens ook net voor en na de eisprong.. zit nu op 2 of 3 dpo (weet niet zeker hoeveel dagen precies) en het blijft aanhouden. Verder ook een hele opgeblazen buik en kleine pijntjes bij de eierstokken. Het zou misschien wel met hormonen te maken kunnen hebben.
 
Hi meiden,
Ik zie volgens mij nog geen topic met NOD in maart?! Dit is onze eerste ronde voor een derde kindje. Volgens planning is vandaag mijn eisprong en is mijn NOD op 2 maart. We beginnen dus pas net weer, maar ik vind het nu al erg leuk om hier weer gezellig mee te kijken en mee te kletsen! Ik sluit me dus graag aan :) 
Liefs
 
Dag dames
ik spring er nog even mee in. 
1e ronde letrozole gehad ( geen follikelmetingen kunnen doen wegens positieve coronatest) vermoed dat mijn ei 8/9 gesprongen is.. ( had de dagen ervoor vruchtbaar slijm , en steken in liezen) 
vandaag dus een 7/8dpo en dezemorgen had ik een licht roze veegje om het toiletpapier. Nadien niets meer
enkel sinds gisteren knallende hoofdpijn ,lichte rugpijn , wat steekjes in onderbuik die tot in mn bovenbeendurven doortrekken. 
nod vermoed ik dat 21/2 zou zijn ( maar wegens onregelmatige cyclus en 1e ronde letrozole weet ik het  dus niet zeker)
 
 
Hallo lieve dames, ik heb toch even weer jullie hulp en advies nodig.. 12 februari had ik een positieve ovu test (CB digitaal met smiley, dus geen twijfel mogelijk dacht ik toen). Echter heb ik sindsdien veel klachten gehouden, dus heb ik net eigenlijk voor de grap nog een ovu test gedaan (Kruidvat). Deze geeft ook weer positief aan. Ik dacht dat dit niet mogelijk was.. wil een foto bijvoegen maar weet niet hoe. Hebben jullie dit ook wel eens gehad en wat zijn jullie ervaringen?
 
Volgens mij komt het weleens voor dat een vrouw 2 eisprong in 1 cyclus heeft, moet je maar eens opzoeken. 
Verder weet ik niet natuurlijk of dit bij jou hetgeval is, wel is het handig om met 1 soort test te testen omdat de ene test gevoeliger is dan de andere. 
Ik zou zeggen maak het voor de zekerheid nog even gezellig met je vriend en wie weet  
 
Terug
Bovenaan