NOD februari 2022

[quote quote=10531835]@trotsemamaaa o wat spannend! Vooral omdat je wel een beetje hoop heb van het lichte streepje, maar 'bang' voor de teleurstelling. Ik hoop dat je een deze dagen een duidelijk positieve test heb![/quote]Jaa dat echt heel erg we gaan het zien. Ik wacht nog een paar dagen af.
 
Spannend voor iedereen! Herkennen jullie trouwens ook klachten zo vlak voor en na de eisprong? Ik heb telkens erg last van pukkels in mijn gezicht en hals, dat had ik voorheen nooit.
 
Jah pukkels heb ik ook ineens veel na paar maanden nadat spiraal eruit was. T zijn na paar dagen ook weg gelukkig maar zegt genoeg dat hormonen wat uit balans is denk ik.
rond eisprong vaak kleine kwaaltjes en rond de NOD maar ik laat me dit x niet meeslepen. Ik zie wel want lichaam houd mij veel voor de gek ? een van deze dagen mn eisprong en dan waiting ? ? hoop dat wij begin maart positieve test in handen heb.
 
Dag Dames,
Gefeliciteerd aan iedereen die een positieve heeft.
en veel succes aan de andere dames, hopelijk hebben wij allemaal snel een positieve test,
 
Hebben jullie ook veel last van jullie darmen vlak voor NOD ?
Ik heb normaal altijd last van mijn darmen enkele dagen voor mijn menstruatie.
Maar nu 1 week voor mijn NOD, heb ik er extra last van (vooral veel Diarree) sorry voor de uitdrukking 
zijn er dames die dit herkennen?
 
 
 
 
Hallo dames
We proberen al 3 jaar om zwanger te worden maar het lukt niet. En ons dossie is gesloten bij gynacoloog. Ik heb 7 iui gedaan 2 ivf en 1 icsi maar helaas het is ons niet gelukt. Ergens anders probereb me partner wilt niet. Enige optie is doneren maar dat wil ik niet.  Er is niks mis met ons alleen mijn partner gebruikt hasj al jaren en hij rookt ook. Ik gebruikt zelf niks. Zijn er mensen die zwanger zijn als zij of partner hasj of wiet gebruikt
 
Spannend!! Ik had gister ook een licht streepje op een early test, en vandaag een nog veel lichter streepje (zo eentje waarbij je echt scheel moet kijken om hem te zien ???‍♀️). Verwacht dus eigenlijk wel dat ik donderdag ongesteld ga worden. 
 
Daar heb ik geen ervaring mee, maar het lijkt mij wel dat middelengebruik en roken een negatieve invloed hebben op de kwaliteit van het zaad.
 
Terug
Bovenaan