NOD februari 2022

Nicollee dat heb ik dus gehad en nu zwanger van een tweeling ?ik wist niet dat het kon 2 eisprongen maar hier is het bewijs en resultaat?
 
@hartjefeb, bij een twee-eiige tweeling heb je technisch gezien niet twee eisprongen maar springen er in 1 eisprong twee eitjes tegelijk die beiden bevrucht raken en innestelen. Bij een eeneiige tweeling is er 1 bevruchte eicel die zich heel vroeg tijdens de zwangerschap deelt. Meerdere eisprongen (dus meerdere dagen) tijdens 1 cyclus zijn zeldzaam. Gefeliciteerd met je tweeling, hopelijk gaat alles goed!
 
Jeeeeejtje, ik heb gewoon een positieve zwangerschapstest! Zo blij!! Can't believe. Vandaag zou mijn NOD zijn, maar heb de hele week al symptomen dus het verbaast mij in dat opzicht weer niet. Wat mij wel verbaast is hoe snel het allemaal kan gaan.
2,5 week geleden hebben mijn partner en ik besloten om eerder te beginnen, als in, een paar maanden eerder. Je hoort toch best vaak dat het langer duurt, was onze gedachte. En 2,5 week later al een positieve test.
Ik weet trouwens niet hoe ik een foto moet uploaden hier, dus geen foto? 
 
 
[quote quote=10532548]Jeeeeejtje, ik heb gewoon een positieve zwangerschapstest! Zo blij!! Can’t believe. Vandaag zou mijn NOD zijn, maar heb de hele week al symptomen dus het verbaast mij in dat opzicht weer niet. Wat mij wel verbaast is hoe snel het allemaal kan gaan. 2,5 week geleden hebben mijn partner en ik besloten om eerder te beginnen, als in, een paar maanden eerder. Je hoort toch best vaak dat het langer duurt, was onze gedachte. En 2,5 week later al een positieve test. Ik weet trouwens niet hoe ik een foto moet uploaden hier, dus geen foto?[/quote]
Gefeliciteerd ?❤️
 
Alweer goede berichten, gefeliciteerd!
Gister was mijn nod. Vanmorgen getest en sprong een gat in de lucht toen ik vrijwel direct een streepje zag. 2 minuten later streepje weg. Beetje gek. Nog niet ongi, dus vandaag maar even afwachten ?
 
Hier ondertussen de 2e ochtend met zen veegje bruin bloed..gisteren licht roze.. (7/8dpo) en daar bleef het bij.. dezemorgen dus opnieuwaar een veegje bruin.. 
verder heel veel steekjes in onderbuik die doortrekken tot bovenbeen.. misselijk lage rugpijnen hoofdpijn
 
Terug
Bovenaan