NOD februari 2022

Lieve alle,

Ik verwacht mijn menstruatie 25 feb. Heb sinds 2 dagen beetje ander gevoel. Vanmorgen afscheiding. Beetje opgeblazen buik. Geen idee wat dit betekend.
 
@sonja ik verwacht mijn NOD 26 feb en heb sinds maandag al veel witte afscheiding en sinds vandaag wat steekjes in mijn onderbuik. Hopelijk betekent dit goed nieuws voor ons. Ik heb dit in december ook gehad toen was ik ineens 3 dagen te laat en had ik echt flinke kramp tijdens mijn duivels. Het was allemaal net anders. Ik denk/joop dus dat toen er iets was maar niet helemaal goed zat. Dus dat zou kunnen betekenen dat ik nu weer een kans op goede afloop zou hebben. Ik blijf hoopvol?
 
Dank je wel iedereen. 
@Frasseke en @Sonja, je voelt het inderdaad echt als je wel zwanger bent, is nu mijn ervaring. Ik had ook dagenlang een opgezwollen buik, afscheiding veranderde, moest heel veel niezen, vaker plassen.. 
Hoop zo voor jullie dat ie positief is!! ?
 
Gefeliciteerd @Michelles!

@Meisjesmoeder, Huh, das wel vreemd? Wanneer ga je weer testen?

@Frasseke duim voor je dat het nu goed zit!!!

@hartjefeb Wauw een tweeling! Wat een nieuws! Wel heftig ook ? heb dinsdag ook een echo!

@Lauratje ik voel me nog steeds niet echt zwanger, meer een PMS die al meerdere dagen aanhoudt. Vooral een opgezette buik en moe, maar dat heb ik ook altijd als ik ongesteld word. Is bij iedere vrouw anders!
 
@Lauratje, ja, lastig te omschrijven wat ik precies bedoel. Gezien de symptomen, die je anders nooit hebt voor een menstruatie of andere dingen. Ik heb wel eens een opgezwollen buik bijvoorbeeld, als ik wat verkeerds heb gegeten. Maar niet 5 dagen achter elkaar. Borsten begonnen ietwat gevoelig te worden. Ik had een week lang standaard om 15 uur al zin in het diner, terwijl ik de lunch net op had. Echt een hongergevoel. Terwijl ik normaal makkelijk een maaltijd zou kunnen overslaan. En ik kon/kan nog steeds gerust 3x per uur plassen. Gisteravond voordat ik uiteindelijk sliep, nog 4x eruit gemoeten om te plassen?
En de enorme vermoeidheid niet te vergeten ?
 
Morgen nog maar een keer. Ik heb nog een early test, dus proberen we die ?
Ik heb wel een paar vage symptomen, maar goed ook net een week ziek op bed gelegen door corona, dus dat zou daar ook nog van komen. Hopenlijk morgen meer duidelijkheid ?
 
Terug
Bovenaan