NOD februari 2022

Dag iedereen,
Hier is het ronde 7 voor ons. Deze maand zakt de moed mij in de schoenen. Mijn lichaam is op door het verlangen naar...
Het doet mij deugd dat ik niet de enige ben die er wat langer over doet.
Succes iedereen!
 
@Michelles, nog gefeliciteerd!! Het enige bij mij is dat het al anders is direct na mijn eisprong. Ik heb gelezen dat dit wel kan, dat je meer afscheiding kan maken als je een bevruchte eicel hebt, om deze te beschermen al. Gister wel wat steken en krampjes, en zo ook de juiste tijd voor een innesteling zijn. Vorige keer verdween het een aantal dagen voor ik ongesteld moest worden (rond mijn oorspronkelijk NOD). Hopelijk deze keer dus niet en is het wel echt iets? Komende dagen ook maar een beetje blijven opletten ?
@maedsche, dankjewel!! Hopelijk blijf ik me zo voelen dan! Lekker opgezetten buik, broeken voelen veel te strak om mijn buik heen ? Maarja zoals hierboven al gezegd, wel vroeg om dit soort dingen te voelen, kan zeker nog niet door HCG komen....
@Meisjesmoeder, ooh wat spannend, ik hoop voor je dat het nog positief gaat uitpakken en niet corona is die alles in de war heeft geschopt...
@MarieMarieMarie, jaa hier aan het wachten op de uitkomst van ronde 8. Ik heb zelf ook gemerkt dat ik het wel prettig vond om erachter te komen dat meer mensen al langer bezig zijn. Veel mensen in mijn omgeving zeggen in ieder geval heel snel zwanger te zijn geweest, 1 a 2 rondes maximaal. Nu dus helaas wat gekke maanden waarin mijn Man en ik elkaar niet op de beste timing zien, helaas. Nu door wat gek verloop van de cyclus wel een beetje hoop, maar de grootste moed is voor deze en volgende maand wel weg... Wil je ook nog dat ik een NOD voor je toevoeg, dan moet je die even laten weten ?
 
Niet te geloven, ik heb toch echt een positieve test. Helemaal van ondersteboven. Ik heb gister later op de ochtend getest, en nu meteen toen ik van bed af kwam. Is dat het misschien geweest ?‍♀️
Nu hopen dat het goed blijft gaan, ik wens de rest van jullie in iedergeval heel veel geluk toe ?
 
Terug
Bovenaan