NOD februari 2022

Hoi Dames,
Even een update omdat het kan. Ik zit nu tegen mij eisprong aan en ben afgelopen dinsdag begonnen met ovulatietesten. Dit ging mooi, niets, heel licht naar gister dan een duidelijke streepje, maar zeker nog niet zo duidelijk als de controle streep. Nog een aantal dagen testen en hopelijk wordt hij dan superdik en kunnen we het extra gezellig maken. Mijn man is echter dit weekend niet thuis, dus als morgen de dikke streep komt kunnen we niet meteen het bed in duiken ;) maar vanochtend dan nog maar even gezellig gemaakt en zondag kunnen we er ook weer tegenaan. Dus gelukkig hebben we zo in ieder geval wel de eisprong afgevangen.
Maar mogelijk gaat mijn NOD dus wel nog weer een aantal dagen naar voren, maar dat zal ik dan aanpassen in het overzicht.
Dus we gaan weer duimen dat het deze dagen raak mag zijn en alles dan goed gaat! En daarna blijven de duimen doordraaien voor alle dames hier!! Ook die zich nog gaan aansluiten!

Edit: en test vandaag knal positief! Heb mijn ovulatie gevonden. Zo blij, nu weet ik in ieder geval dat mijn lichaam iets doet! Nu hopen dat de gezellig ochtend iets oplevert?

 
@Frasseke super dat je een positieve ovulatietest hebt!! Nu is het maar weer afwachten.. 
Mijn eisprong is altijd 2 dagen na een positieve ovulatietest, dus misschien is het goed om zondag nog even gezellig te maken dan haha. Ik duim voor je!! 
 
Hoi allemaal ?
mn menstruatie is gelukkig weer voorbij ? Mijn cyclus is nog te kort vanwege uithalen spiraal (mirena) /vaccins dus ik stel mn booster langer uit ? 
mn NOD is ongeveer 5 februari. Nieuwe kans! ronde 6 voor ons ? en we gaan voor eerste kindje ?
hopelijk februari meer hoop voor ons allemaal ?
 
Hey dames, even een vraagje.

Gebruiken jullie een app om je cyclus te trocken?

Volgens Flo heb ik een cyclus van 29 dagen. Wat gemiddeld wel klopt. Het gekke alleen: m’n ovulatie wordt op dag 11 ingeschat. Is dat niet wat vroeg?

Zit eraan te denken ook met ovulatietesten te gaan beginnen. Zit vandaag op dag 7. Wanneer begin je daar doorgaans mee?
 
@maedsche dag 11 is inderdaad wel vroeg, gemiddeld is het 14 dagen voor menstruatie dus als de app geen info heeft zou je verwachten dat hij dat pakt. Ze raden aan 18 dagen voor je verwachte menstruatie te beginnen. Ik ben vaak 28 dagen dus was op dag 10 begonnen en dus op dag 13 positieve test. Voor jou zou ik dus zeker op dag 11 beginnen, maar je kunt natuurlijk altijd eerder beginnen :)
 
Hallo Dames. Ik sluit graag aan bij deze groep☺️. Wij hebben al een zoontje van net 1 en willen graag een 2e kindje. Ik ben begin dec gestopt met de pil en ben nu na 36 dagen ongesteld geworden. Als ik die dagen erbij zou tellen zou mijn nod rond 19 febr zitten maar dat is natuurlijk even afwachten of mijn cyclus een beetje redelijk blijft..Wij gaan gewoon oefenen en hopen dat het wat gaat brengen. Heel veel succes allemaal dames en ik klets graag met jullie mee????
 
[quote quote=10522294]Hey dames, even een vraagje.

Gebruiken jullie een app om je cyclus te trocken?

Volgens Flo heb ik een cyclus van 29 dagen. Wat gemiddeld wel klopt. Het gekke alleen: m’n ovulatie wordt op dag 11 ingeschat. Is dat niet wat vroeg?

Zit eraan te denken ook met ovulatietesten te gaan beginnen. Zit vandaag op dag 7. Wanneer begin je daar doorgaans mee?
[/quote]Ik heb bruik mijnkalender allen mijn ovulatie is eerder dan deze aangeeft. Ik voel mijn ovulatie pijnlijke steken. Maar ik begon 6dagen voor de berekende eisprong met ovulatie testen. Ongeveer een week na de eerste dag van de menstruatie. Ben nu drie maanden met ovulatie testen bezig
 
Terug
Bovenaan